SOLGT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. januar 2011

MissGeoh

LenaJohansen skriver:

på postdanmarks side  vil det komme til at koste max 38,50 som storbrev

Jeg kan ikke lige finde ud af hvad den vejer, men den vejer hvertfald over 1000g.. Så skal det være maxibrev den skal sendes som, og det er 60,50kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

LenaJohansen

MissGeoh skriver:

Jeg kan ikke lige finde ud af hvad den vejer, men den vejer hvertfald over 1000g.. Så skal det være maxibrev den skal sendes som, og det er 60,50kr..

kan vi ikk bare sige 200 inkl. det er vidst nemmere

Anmeld

4. januar 2011

Valle81

LenaJohansen skriver:

på postdanmarks side  vil det komme til at koste max 38,50 som storbrev

Den kan ikke sendes som storbrev:0) Storbrev gælder kun de store 4 fiore kuverter ca og skal kunne komme igennem brevsprækken:0)

Men den kan nok sendes som Maxibrevogsom Bpost og kun hvis den vejer under 2 kilo og så koster det 50,5:0)

Anmeld

4. januar 2011

Valle81

MissGeoh skriver:

Nemlig, i kan sende den som B post - så tager den måske en dag længere og så koster det 50,50:0)

Anmeld

4. januar 2011

MissGeoh

LenaJohansen skriver:

kan vi ikk bare sige 200 inkl. det er vidst nemmere

Jo det kan vi godt sige. Skriv til mig med din adresse..

Anmeld

4. januar 2011

MissGeoh

Valle81 skriver:

Nemlig, i kan sende den som B post - så tager den måske en dag længere og så koster det 50,50:0)

Tak for hjælpen.

Anmeld

4. januar 2011

Valle81

MissGeoh skriver:

Tak for hjælpen.

Var så lidt:0) Det er sku så dyrt at sende med PostDK og de behøver ikke at få flere penge end nødvendigt:0)

Jeg har solgt en del og brugt postDK meget og selvom jeg har sendt med b-post så er det altid kommet dagen efter:0)

Anmeld

4. januar 2011

MissGeoh

Valle81 skriver:

Var så lidt:0) Det er sku så dyrt at sende med PostDK og de behøver ikke at få flere penge end nødvendigt:0)

Jeg har solgt en del og brugt postDK meget og selvom jeg har sendt med b-post så er det altid kommet dagen efter:0)

Ja det er bare enormt dyrt. 

Godt der lige kom en ekspert indover med postDKs priser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.