Kan mærke barnet igennem skeden.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.807 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Anonym trådstarter

Hej til alle.

Jeg har lige et spørgsmål, jeg håber at i kan hjælpe mig med. Det er lidt svært at forklare, men prøver så godt jeg kan:

Jeg er nu 26+3 uger henne, og jeg har den sidste uge kun mærket barnet i "underlivet." Og når han sparker er det som om at han "sparker ned mod min skede," hvilket er lidt ubehageligt.

Men så her igår prøvede min kæreste at stikke sin finger op i skeden, hvor han kunne mærke ham sparke "mod hans finger"

Har nogle af jer, prøvet det samme?

Bør jeg kontakte lægen?

Jeg håber i kan hjælpe

Mange hilsner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Baby2010/2013

Anonym skriver:

Hej til alle.

Jeg har lige et spørgsmål, jeg håber at i kan hjælpe mig med. Det er lidt svært at forklare, men prøver så godt jeg kan:

Jeg er nu 26+3 uger henne, og jeg har den sidste uge kun mærket barnet i "underlivet." Og når han sparker er det som om at han "sparker ned mod min skede," hvilket er lidt ubehageligt.

Men så her igår prøvede min kæreste at stikke sin finger op i skeden, hvor han kunne mærke ham sparke "mod hans finger"

Har nogle af jer, prøvet det samme?

Bør jeg kontakte lægen?

Jeg håber i kan hjælpe

Mange hilsner

Det er helt almindeligt, så tag du det bare roligt

Jeg er en uge over termin nu, men fra da jeg var ca.25 uger og frem havde jeg meget tit den samme fornemmelse, det føles somom barnet "træder-vande" ned i ens skede og kan godt til tider være meget ubehageligt!

Så nyd du bare din graviditet og tag det med ro

Glædelig jul

Anmeld

25. december 2010

Muffinmus

lige præcis, det føles enten som om de træder vande dernede eller som om de forsøger at grave sig ud dernede, meget træls nogle gange:-)

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Hej til jer (:

1000 tak, skal i have for svaret, nu kan jeg sove roligt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.