Juleaften i billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Becks

Min mor nåede hjem til maden og gaverne.. Spm nogle af jer ved, så kom hun på skadestuen igår, efter jeg fandt hende, hvor hun dårligt kunne få vejret.. Det viste sig og være 2 bøjede ribben, som peger ind mod lungen... Hun har ret ondt, men havde en god aften alligevel..

Her er lidt billeder fra vores aften..

1+2: Hjemme hos mig den 23/12

3: Siger sig selv

4: Min nevø og jeg

5: Katten Fie

6 og 7: Min mor og jeg

8: Mig

9: Min søster og svoger, med den godt indpakkede og tapede gave fra min nevø

10 og 11: Min mor og jeg

12: Min søster læser et kort fra min mor, hvori der står, at det kamera hun ønsker sig, får hun til Januar når det kommer på lager igen

13: Mor og jeg

Glædelig bagjul til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Vial

Du ser godt ud.. Skal nok blive godt med alle de små nisser, når der kommer små pilfingre..haha.

Er du efternøler? Synes de ser liiiidt gamle ud de andre..

Bøjet ribben gør bare nas... Så skulle du da have sagt, at hun ikke var velkommen, når hun havde smerter....det gider man da ikke glo på

Anmeld

25. december 2010

Ayasmor

I ser virkelig ud til at hygge jer.. Glædelig baghjul herfra..

Vores jul så sådan ud:

De første af billederne er til formiddag, hvor Aya er på pebernødde jagt.. hun ved præcis hvilket skab de er i. Senere er hun lidt utålmodig og står og ruger ved gaver..

Anmeld

25. december 2010

Becks

KaMa skriver:

Du ser godt ud.. Skal nok blive godt med alle de små nisser, når der kommer små pilfingre..haha.

Er du efternøler? Synes de ser liiiidt gamle ud de andre..

Bøjet ribben gør bare nas... Så skulle du da have sagt, at hun ikke var velkommen, når hun havde smerter....det gider man da ikke glo på

Tak  Ja bliver så dejligt

Jep, det er jeg.. Min mor var 36 da hun fik mig og mn søster var 14 da jeg blev født.. (Lidt sjovt, jeg var 14 da min nevø blev født, og han bliver 14 til september, så han håber der kommer en lille fætter/kusine inden han bliver 15 i 2012..

HAHA, ja det burde man måske have sagt

Anmeld

25. december 2010

Becks

Ayasmor skriver:

I ser virkelig ud til at hygge jer.. Glædelig baghjul herfra..

Vores jul så sådan ud:

De første af billederne er til formiddag, hvor Aya er på pebernødde jagt.. hun ved præcis hvilket skab de er i. Senere er hun lidt utålmodig og står og ruger ved gaver..

Hvor ser det hyggeligt ud  Og hvor er Aya blevet stor, og smuk som altid

Anmeld

25. december 2010

Ayasmor

Hvor ser det hyggeligt ud  Og hvor er Aya blevet stor, og smuk som altid

Det var også bare rigtig hyggeligt.. stille og roligt og så var der lige en legekammerat til aya som hun rendte og kyssede og krammede konstant.. Han begyndte så at klappe, da hun fik kjolen af..  håber ikke det fortsætter haha.. Ihh mange tak.. Krydser fingrer for at du snart ruger på en lille guldklump

Anmeld

25. december 2010

Becks

Ayasmor skriver:

Det var også bare rigtig hyggeligt.. stille og roligt og så var der lige en legekammerat til aya som hun rendte og kyssede og krammede konstant.. Han begyndte så at klappe, da hun fik kjolen af..  håber ikke det fortsætter haha.. Ihh mange tak.. Krydser fingrer for at du snart ruger på en lille guldklump

HAHA hvor er det godt hihi

Tak håber jeg også

Anmeld

25. december 2010

Vial

Psst: Lige et billede af mine børn.

Det er det ENESTE billede fra juleaften. Så ærgeligt, men det var SÅ hektisk. Ikke pga mine børn, som var eksemplariske og bare sad og smilede, da der blev spist og lydigt faldt i søvn kl. 20.

Min lillesøster har en gut på 1 år, og han skulle nå en hel juleaften inden han blev overtræt, så det gik meget stærkt den aften. Lidt ærgeligt - og vi startede nok for sent.

Billedet er ret dårligt, da øjnene er blevet helt fucked up. Øv, men søde ser de jo ud..

Anmeld

25. december 2010

ZamanogDania

Tutter skriver:

Min mor nåede hjem til maden og gaverne.. Spm nogle af jer ved, så kom hun på skadestuen igår, efter jeg fandt hende, hvor hun dårligt kunne få vejret.. Det viste sig og være 2 bøjede ribben, som peger ind mod lungen... Hun har ret ondt, men havde en god aften alligevel..

Her er lidt billeder fra vores aften..

1+2: Hjemme hos mig den 23/12

3: Siger sig selv

4: Min nevø og jeg

5: Katten Fie

6 og 7: Min mor og jeg

8: Mig

9: Min søster og svoger, med den godt indpakkede og tapede gave fra min nevø

10 og 11: Min mor og jeg

12: Min søster læser et kort fra min mor, hvori der står, at det kamera hun ønsker sig, får hun til Januar når det kommer på lager igen

13: Mor og jeg

Glædelig bagjul til jer alle

Jeg er glad for du havde en god juleaften. Du ser ihvertfald glad ud

Jeg tænkt på hvor har du købt de der wallstickers til din væg?

Anmeld

25. december 2010

Becks

KaMa skriver:

Psst: Lige et billede af mine børn.

Det er det ENESTE billede fra juleaften. Så ærgeligt, men det var SÅ hektisk. Ikke pga mine børn, som var eksemplariske og bare sad og smilede, da der blev spist og lydigt faldt i søvn kl. 20.

Min lillesøster har en gut på 1 år, og han skulle nå en hel juleaften inden han blev overtræt, så det gik meget stærkt den aften. Lidt ærgeligt - og vi startede nok for sent.

Billedet er ret dårligt, da øjnene er blevet helt fucked up. Øv, men søde ser de jo ud..

Kæft de er lækre søde  Dejlige basser begge 2

Lidt ærgeligt det hele gik så stærkt, men bare I havde en god aften alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.