Bodum latte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2010

slettet_7530

igår fik jeg en Bodum latte i julegave, det er en mælkepisker som kan komme i mikroovnen altså kan man også piske varme ting i den, men er det noget jeg får brug for, jeg havde egentligt ønsket mig en helt alm mælkepisker til omkrin 100,00 da jeg har en ide om at nu hvor jeg skal leve lidt sundere synes det vil være lækkert med nogt pisket mælk a la fedtfattig piskefløde, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om jeg skal bytte den og købe en alm til kold mælk elelr om jeg skal beholde den, hmm så kom gerne med jeres erfaringer hvis i har enten det ene elelr det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

lisbethita

Albertesmor skriver:

igår fik jeg en Bodum latte i julegave, det er en mælkepisker som kan komme i mikroovnen altså kan man også piske varme ting i den, men er det noget jeg får brug for, jeg havde egentligt ønsket mig en helt alm mælkepisker til omkrin 100,00 da jeg har en ide om at nu hvor jeg skal leve lidt sundere synes det vil være lækkert med nogt pisket mælk a la fedtfattig piskefløde, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om jeg skal bytte den og købe en alm til kold mælk elelr om jeg skal beholde den, hmm så kom gerne med jeres erfaringer hvis i har enten det ene elelr det andet

Hejsa ;-) Jeg har også fået den i julegave og jeg havde sjovt nok afprøvet min mors den 23 dec ;-) DEN ER SUPER GOD!!!!!!!!! Så den kan bestemt anbefales! Skummet bliver meget tykt og lækkert - ligesom på café. Min kæreste står og brygger en lækker kop kaffe latte til os lige nu. NAM NAM....

Jeg anbefaler den klart 

Anmeld

25. december 2010

JulieE

Altså... Hvis det er kold skum som en slags flødeskum du er ude efter nytterd et ikke noget at købe en alm mælkeskummer. den virker kun til at skumme varm mælk op til latte og cappucino. det kolde skum af mælk kan du, så vidt jeg ved kun lave med en meget kraftfuld stavblender e la Bamix

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.