Julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Dinna88

Jeg har fået

1000 kr.

Citygavekort på 300 kr.

Undertøj

En LÆKKER 30'er kjole og en LÆKKER cardigan med pufærmer

tre smykke stativer + en glasskål til smykker der passer til det ene

Hjemmelavede øreringer (så søde)

To biografibiletter + cola og popcorn til mig og kæresten

Et løbe sæt

Et billede med aftryk af min nieces ene fod og ene hånd

Jeg tror det var det. Den sidste jul hvor det ikke behøver at være praktiske ting - og hvor er jeg glad for mine gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

DK

Uhh så mange lækre ting i har fået de damer! Jeg har også bare fået nogle vildt gode gaver i år!

Fælles fik Mikkel og jeg koncert billetter til Bon Jovi der kommer til Horsens til sommer, inkl. pasning af børn og en Bon Jovi dobbelt opsamlings CD.

Fælles fik vi også en gavekort til Romulus i Skallerup Klit, inkl. pasning af børn. Ved gavekortet lå også en stor firkantet super lækker økologisk sæbe der duftede skønt af citrus, og to kæmpe hvide badehåndklæder.

Så fik jeg bogen Mini Shopaholic

Et Hugo Boss Orange KÆMPE halstørklæde. Suuuper lækkert!

Gavekort på 500 kr. til Puløg og Persille, så jeg kan bestille lækkert ammeundertøj når brysterne er "kommet på plads", he he

En strikket poncho der bare er så fin, med satin bindebånd i halsen!

Baby-tegnsprogs DVD.

Så fik jeg en mega kitch turkis termokande fra Rice. Og en fin klassisk termokande fra Alfi. Så før havde jeg ingen, nu har jeg to! Men de er begge så seje så jeg beholder dem begge! De duer til hver sit!

Så havde Kirstine lavet et par meget fine øreringe til mig i lyserøde, med pige-hoveder på.

Og til sidst fik jeg en Mulberry Daria Hobo taske af Mikkel, med tilskud fra svigerfar også. Liiiige den jeg sådan har plaget om og ønsket mig i barselsgave. Men den fik jeg så her til jul! Jeg blev SÅ overrasket og super super super glad! Den er bare rigtig rigtig lækker og sej! Jeg har faktisk tænkt mig at bruge den delvist til pusletaske også, da det er en stor skuldertaske! Men nu må vi lige se om jeg nænner det nu den rent faktsik er her!

Kistine fik et læs af gaver, men blev nok mest glad for et par rigtige rulleskøjter inkl. sikkerhedsudstyr. Belville solskinshus og en gigant Hello Kitty weekendtaske formet som Hello Kittys hoved og spray-malings-tusser. Derudover fik hun bl.a. en ferie til Norge til besøg i "Folk og røvere i Kardemommeby" sammen med Mormor og Morfar, plus lommepenge og Barbie-glimmer-i-skab plus barbiedukke, zhu zhu hamster m. tøj, en perlevæv, et hello kitty nintendo ds spil, flere mal/tus-grej-tingester, en Folk og røvere i kardemommeby bog, og en mini fjelræv rygsæk. Kirstine har jo fødselsdag i dag, så hun forsætter gaveræset nu her hjemme hos sin far. I vores familie gav vi ikke fødselsdagsgaver til Kirstine i år, men venter til sommer hvor vi så holder en fest for hende. Hun fik dog en gave af Mikkel og jeg, og af mormor og morfar her til morgen, plus naturligvis morgenbord med rundstykker, flag, fødselsdagssang osv.

Sikke mange ting! Hvor er det dog skønt med julegaver! Jeg tror også at dem jeg har givet har spredt glæde, og det er jo bare så dejligt at give noget som folk bliver rigtig glade for!

Glædelig Jul alle sammen!

Anmeld

25. december 2010

Zafir

Uha - hvad fik jeg

Jeg fik en bageform i silikone som jeg skal bytte, fordi jeg har ca 30 bageforme og ønskede mig en udrulningsmåtte af silikone, også tænkte svigermor: Den har hun nok fået...  selvom jeg havde opdateret min ønskeseddel.. hehe.

Så fik jeg en badekåbe, men den tror jeg også jeg bytter for jeg bruger kun badekåbe i frotté, når jeg har været i bad. Jeg er ikke sådan en der går 'rundt' i min badekåbe.

Så fik vi 1000 kr til sammen alle 4, som vi smider i puljen=weekendtur til badeland

Så fik jeg en hårting af sølv som husbonni ikke har lavet,fordi han ikke kunne nå det + at han siger at han vil købe en ny telefon til mig, når mine håndjern løber ud yay. (om 2½ måned)

Et 16gb hukommelseskort til min telefon (som jegogså kan bruge i en ny telefon )

2 singstarspil, 2 dansespil og en dansemåtte til ps2 (svoger havde fået et tilbud han IKKE kunne afslå sagde han hehe - Så vi kommer både til at synge og danse til nytår yay)

En flaske krokedillesparebøsse af Idun

Også nogen raflegaver

Anmeld

25. december 2010

ekzunz

Det er da helt vildt mange gaver i får alle sammen. Herhjemme får jeg kun gaver af mine forældre og min søster/svoger - og så selvfølgelig ungernes fra børnehaven. Så indtil videre har jeg fået 4 æggebægre med sølvglimmer i hver sin farve (fra Lukas) et potte-træ med små påklistrede bær og guldglimmer fra Klara og så en bordlampe fra Lene Bjerre af mine forældre.....gaven fra min søster får jeg først i morgen.

Gemalen havde som sædvanlig ikke nået at købe noget...

Anmeld

25. december 2010

bøgelund

vi har fået fælles:

spejlreflekskamera

biobiletter inkl. sodavand og popcorn

lysestager

vandglas fra rosendahl

og hver for sig har vi fået:

tøj

tonsvis af gavekort

smykker

parfumer

vores kommende barn fik:

sko

tøj

legetæppe

legetøj

og alt muligt andet..

Anmeld

25. december 2010

Lullaby

Jeg fik et chokoladekursus af min mand

Et fingerringsur

3 tunikaer fra henholdsvis min svigerfamilie, svigerinde og min mor

Et tegnet billede af ungerne (til mand og jeg)

3 forskellige fade med julemotiv (til manden og jeg)

Biografbiletter (til os begge)

Gavekort til imerco (til os begge)

En sej nederdelskjole som er for lille desværre

2 langærmede tshirts

Anmeld

25. december 2010

twinboys

Mine gaver...

Den bedste af alt at holde den, uden syge børn weeee

Undertøj pift pift det er super flot...

Indkøbsnet lavet af drengene

Kalender personlig lavet af Oliver

26 Tallerkener ( Pellivuyt )

Gavekort 300kr ( Solo )

Krus verdens bedste dagplejer

Kæmpe chokolade julemand

Julekugle

Ja det var vidst det og så en super dejlig aften...

Majbritt

Anmeld

25. december 2010

Kloster

Jeg har simpelthen haft en fantastisk juleaften. Det var bare sååå hyggeligt og fik sådan nogle gode gaver.

Jeg fik bl.a vinterløbebukser og vinterløbetrøje fra New Balance. Adidas træningssæt, Octopus møntpung og håndtaske. Fik  også en håndcreme fra Elizabeth Arden og en meget rummelig taske. Den kan jeg bruge når jeg skal have vejledningsmøde med min elev, når jeg skal i motionscenteret ell til motionsløb til sommer. Praktisk..  Jeg fik også en hjemmelavet nisse, som Rasmus har lavet i billedekunst og hjemmelavet grydelapper, som Mads lavede i fritteren.

Sååå fine nogle gaver....

Anmeld

25. december 2010

Pia.

jamen hvad var det nu jeg fik... Skal prøve og huske det...

Jeg fik:

En Tefal stegepande

En bog

Troldekugle til mit armbånd

En sølv Bluse

En hvid top

6 poul Pava kaffe krus

Poul Pava servietter (4 forskellige pakker)

6 Poul pave opbevarings dåser

Poul Pava badeforhæng

6 æggebærer

Dior Parfume

Dior Bodylotion

Dior sæbe/shower

Makeup taske fra Dior

Krydderiglas (som Mads havde lavet I børnehaven)

Vichy ansigts creme

Vichy Body lotion

Så tror jeg det var det ....

Knus og mere glædelig jul til jer alle..

Anmeld

25. december 2010

Happiness

Grand cru hvid og rødvinsglas (6stk hver), graviditetstøj, 2 bøger, symaskine, øreringe.

Klumpen i maven fik dyne, sengetøj, natdragter, sut.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.