ØJ en mega god gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Tropez

Min helt igennem dejlige kæreste har bare givet mig en perfekt gave, en OBH massagesæde, til at sætte på en stol, Fu.. den er god, lige det min trætte krop har brug for, det er simpelthen bare sååååå godt, min kæreste er udd massør men kan normalvis ikke få lov til at røre mig fordi jeg bare har så ondt, men den her den trykker ikke alt for hårdt bare lige perfekt til mig så jeg kan nyde det uden at få ondt, det er så betænktsom af ham og som han siger senere hen i graviditeten kan jeg sikkert nok få brug for det til en øm ryg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

ønskebørn74

Tropez skriver:

Min helt igennem dejlige kæreste har bare givet mig en perfekt gave, en OBH massagesæde, til at sætte på en stol, Fu.. den er god, lige det min trætte krop har brug for, det er simpelthen bare sååååå godt, min kæreste er udd massør men kan normalvis ikke få lov til at røre mig fordi jeg bare har så ondt, men den her den trykker ikke alt for hårdt bare lige perfekt til mig så jeg kan nyde det uden at få ondt, det er så betænktsom af ham og som han siger senere hen i graviditeten kan jeg sikkert nok få brug for det til en øm ryg 

Lækkert søde... Skøn gave!!! Havde i en god aften??Lene

Anmeld

25. december 2010

Tropez

Ja for pokker da det var bare så hyggeligt og så godt og fik bare alt hvad jeg havde ønsket mig hva med jer knuz Lene

Anmeld

25. december 2010

eElak

God kæreste '

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.