føler mig som den ringeste kone i verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Anonym trådstarter

.. ja det gør jeg virkelig. jeg ved ik hva det er med mig for tiden men jeg er bare overfølsom. tuder og bliver sur hvis de mindste ting går mig imod. (kan ikke rigtig tro det er hormoner da min søn er 9 mdr.) jeg har ik været i julehomør OVERHOVEDET! og har heller ik været så god til at pynte og julehygge for de andre. jeg har da bagt det der skulle bages men det var så også nærmest det.

nu har min mand så besluttet sig for at prøve at holde med at ryge (for gud ved hvilken gang, men denne gang gør han virkelig noget ved det) han har læst bogen endelig ikkeryger og prøver virkelig. jeg kan se han kæmper og jeg vil jo også virkelig gerne at han stopper men jeg føler bare ikke jeg har overskuddet til at bakke ham 110 % op hele tiden.  føler mig som den ringeste kone i verden for jeg ved jo at han gør det for min og vores skyld.

ved ik hva jeg ville med det her indlæg andet end at få det ud. beklager 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

PernilleB

Op med humøret... Giv det lige en mdr endnu og hvid det ikk har hjulpet, så kunne du går til din læge og snakke..?? det kan være du måske har en fødselsdepration, eller måske er du vinter dep..?? min datter er 7 mdr og min mand er kommet på antidep, fordi han har en fødselsdep... bedre sent end aldrig om a snakke med lægen...

håber du får det bedre...

Anmeld

25. december 2010

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

Op med humøret... Giv det lige en mdr endnu og hvid det ikk har hjulpet, så kunne du går til din læge og snakke..?? det kan være du måske har en fødselsdepration, eller måske er du vinter dep..?? min datter er 7 mdr og min mand er kommet på antidep, fordi han har en fødselsdep... bedre sent end aldrig om a snakke med lægen...

håber du får det bedre...

syns bare det er hårdt for ved jo jeg opfører mig latterligt men har svært ved at lave det om.

kan man godt få en fødselsdep. så sent? der har overhovedet ikke været noget tidligere.

Anmeld

25. december 2010

Mi

Jeg vil vædde med at din mand ikke syntes at du er verdens ringeste kone. Og måske skulle du lige vende det med lægen, hvis det bliver ved. Eller så tal med ham om at du har brug for flere kram og mere anerkendelse lige nu. Jeg har lige taget snakken med min mand, for jeg har også en periode lige nu, hvor jeg bare slet ikke syntes at jeg slår til.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. december 2010

PernilleB

Anonym skriver:

syns bare det er hårdt for ved jo jeg opfører mig latterligt men har svært ved at lave det om.

kan man godt få en fødselsdep. så sent? der har overhovedet ikke været noget tidligere.

Du kan sagtens få en fødselsdep sent... lidt det samme som piskesmeld, det kan komme 1 år efter... men det er ingen skade a snakke med lægen... men jg kender det godt selv det med a man ikk kan overskue at hjælpe og støtte vores mænd... jeg er der selv i øjeblikket... og man kan ikk andet end baby baby baby baby og atter baby... jeg er osse latterlig nogle gange, og det har man lov til a være... DU skal give dig selv lov...!! det er det samen ved a være lidt barnlig, det er vigtigt du giver dig lov til a fx hoppe i sengen... pjatte rundt... osv..!!

Anmeld

25. december 2010

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Jeg vil vædde med at din mand ikke syntes at du er verdens ringeste kone. Og måske skulle du lige vende det med lægen, hvis det bliver ved. Eller så tal med ham om at du har brug for flere kram og mere anerkendelse lige nu. Jeg har lige taget snakken med min mand, for jeg har også en periode lige nu, hvor jeg bare slet ikke syntes at jeg slår til.

Marianne

www.stjerneleg.dk

tak det håber jeg da heller ik han syns.

jeg ved at han godt kan mærke at jeg er lidt nede for han fortæller mig konstant at han elsker mig og siger at jeg aldrig må forlade ham. og det syns jeg da er dejligt. og jeg kunne aldrig finde på at forlade ham.. men på en eller anden måde kan det bare ikke løfte mit humor

Anmeld

25. december 2010

Anonym trådstarter

Du kan sagtens få en fødselsdep sent... lidt det samme som piskesmeld, det kan komme 1 år efter... men det er ingen skade a snakke med lægen... men jg kender det godt selv det med a man ikk kan overskue at hjælpe og støtte vores mænd... jeg er der selv i øjeblikket... og man kan ikk andet end baby baby baby baby og atter baby... jeg er osse latterlig nogle gange, og det har man lov til a være... DU skal give dig selv lov...!! det er det samen ved a være lidt barnlig, det er vigtigt du giver dig lov til a fx hoppe i sengen... pjatte rundt... osv..!!

du har sikkert ret

syns også bare at der er så ekstremt meget der skal gøres HELE tiden. og det er jo ik fordi jeg ik får noget hjælp. min mand er jo den der tager det meste husarbejde herhjemme for tiden selv om jeg går hjemme og han ikke gør. kan bare ikke rigtig overskue det lige for tiden

Anmeld

25. december 2010

PernilleB

Anonym skriver:

du har sikkert ret

syns også bare at der er så ekstremt meget der skal gøres HELE tiden. og det er jo ik fordi jeg ik får noget hjælp. min mand er jo den der tager det meste husarbejde herhjemme for tiden selv om jeg går hjemme og han ikke gør. kan bare ikke rigtig overskue det lige for tiden

Samme her, med ik a kunne overskue det..!! vores lejlighed ligner lort..!!! min datter sover lige nu og min mand er på job, så har rig mulighed, men gør det bare ikk... ved ikk hvor jeg skal starte...

min SP sagde at det er okay a have det sådn når man er ny forældre... og det synes vi stadig man er selv 1 år efter... men lære ikk ens barn a kende 100 % på under 1 år...

så. fx som mig, hvis det roder, så ryd sofabordet, først, den dag... og så ikk mere... vente 1 dag og tag spise bordet, osv... hvis der er noget som din mand snakker om som du bare synes rager dig en blomst, så lyt alligevel, og derved afled dine tanker om alt det du ikk kan overskue.. husk det er dig han er sammen med nu, og ikk de andre, de er væk, slut prut ude a billedet..!!

jeg har selv prøvet det trik her... være egoistisk:så tit det er muligt, hav sex..!!! virkelig, massser a vild sex, og tænk a det kun og KUN er for din skyld... hvis han snakker, så sig han skal holde kæft... vær amazonen der bestemmer..!!! tag styringen, og lidt efter lidt, føler du i hverdagen a DU har styr på DET HELE..!!

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

.. ja det gør jeg virkelig. jeg ved ik hva det er med mig for tiden men jeg er bare overfølsom. tuder og bliver sur hvis de mindste ting går mig imod. (kan ikke rigtig tro det er hormoner da min søn er 9 mdr.) jeg har ik været i julehomør OVERHOVEDET! og har heller ik været så god til at pynte og julehygge for de andre. jeg har da bagt det der skulle bages men det var så også nærmest det.

nu har min mand så besluttet sig for at prøve at holde med at ryge (for gud ved hvilken gang, men denne gang gør han virkelig noget ved det) han har læst bogen endelig ikkeryger og prøver virkelig. jeg kan se han kæmper og jeg vil jo også virkelig gerne at han stopper men jeg føler bare ikke jeg har overskuddet til at bakke ham 110 % op hele tiden.  føler mig som den ringeste kone i verden for jeg ved jo at han gør det for min og vores skyld.

ved ik hva jeg ville med det her indlæg andet end at få det ud. beklager 

Det er jo ikke altid, at man har overskud til at tage sig af andre, men vil mene, at du skal have nogen at snakke med omkring dine følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.