Anonym skriver:
du har sikkert ret 
syns også bare at der er så ekstremt meget der skal gøres HELE tiden. og det er jo ik fordi jeg ik får noget hjælp. min mand er jo den der tager det meste husarbejde herhjemme for tiden selv om jeg går hjemme og han ikke gør. kan bare ikke rigtig overskue det lige for tiden
Samme her, med ik a kunne overskue det..!! vores lejlighed ligner lort..!!! min datter sover lige nu og min mand er på job, så har rig mulighed, men gør det bare ikk... ved ikk hvor jeg skal starte...
min SP sagde at det er okay a have det sådn når man er ny forældre... og det synes vi stadig man er selv 1 år efter... men lære ikk ens barn a kende 100 % på under 1 år... 
så. fx som mig, hvis det roder, så ryd sofabordet, først, den dag... og så ikk mere... vente 1 dag og tag spise bordet, osv... hvis der er noget som din mand snakker om som du bare synes rager dig en blomst, så lyt alligevel, og derved afled dine tanker om alt det du ikk kan overskue.. husk det er dig han er sammen med nu, og ikk de andre, de er væk, slut prut ude a billedet..!!
jeg har selv prøvet det trik her... være egoistisk:så tit det er muligt, hav sex..!!! virkelig, massser a vild sex, og tænk a det kun og KUN er for din skyld... hvis han snakker, så sig han skal holde kæft... vær amazonen der bestemmer..!!! tag styringen, og lidt efter lidt, føler du i hverdagen a DU har styr på DET HELE..!!
Anmeld