Fik verdens bedste gave.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Bom

Hej Piger..

Ville bare lige fortælle jer, at jeg fik VERDENS bedste gave af min datter (læs: kæreste), han/de havde købt et gave kort på 10 gange massage til min massør, som jeg ikke har været inde ved i snart 2 år, fordi jeg ikke rigtig følte jeg havde råd... Så en træt forhenværende gravid ryg glæder sig til massage..

Nøj jeg glæder mig til og skal have den første behandling inden længe.. Mums mums mums..

Håber i andre har fået nogle gode gaver..

Glædelig bag jul..

Knus fra en glad Maria...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

2721

Ih en dejlig betænksom gave

Anmeld

26. december 2010

Tinehh

Ej, hvor en dejlig julegave at få.. Gid det var mig, det kunne jeg skam også godt bruge..

Kæresten og mig har aftalt at vi i år ikke skulle give hinanden julegaver, da vi står og lige er flyttet her d. 15 dec. Så pengene har været lidt små. Men den bedste gave jeg kunne få er at jeg har ham og vores nye hjem..

- Tine

Anmeld

27. december 2010

Bom

Puslingen skriver:

Ih en dejlig betænksom gave

Er også rigtig glad for gaven..

Jeg skal afsted imorgen kl 14..

Anmeld

27. december 2010

Bom

Tinehh skriver:

Ej, hvor en dejlig julegave at få.. Gid det var mig, det kunne jeg skam også godt bruge..

Kæresten og mig har aftalt at vi i år ikke skulle give hinanden julegaver, da vi står og lige er flyttet her d. 15 dec. Så pengene har været lidt små. Men den bedste gave jeg kunne få er at jeg har ham og vores nye hjem..

- Tine

Er virkelig også glad for gaven..  Skal afsted imorgen kl 14, nøjs jeg glæder mig..

Vi havde egentlig også aftal at vi ikke skulle give hinanden gave i år, men det er jo fra min skønne datter, hun fik bare lidt hjælp til at købe den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.