Hvad skal man sige når den bedste julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Rosa

...er en valnød??  Jonathan har fået så mange fine gaver, primært musikindstrumenter (2 rytmiksæt plus det løse), men også en dukke af Mamma og Pappa og en kæmpestor Brio-hund af Bedstefar/Bedstemor. Men det han allerallerallerhest vil lege med her til morgen er en valnød han har fået fra nøddeskålen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

dorthemus

Haha...ja her var det gavebånd og gavepapir

Så billigt blir det nok ikke fremover

Anmeld

25. december 2010

Rosa

dorthemus skriver:

Haha...ja her var det gavebånd og gavepapir

Så billigt blir det nok ikke fremover

Hvor var I i aftes? Og hvad fik du? Do tell 

Anmeld

25. december 2010

Laulund87

Maria fik også en valnød i hånden en dag og hun gav den ikke fra sig hele dagen, heller ikke da vi skulle ud at handle Da hun skulle i seng fik jeg listet den ud af hånden

Måske den er god at gribe om for sådan en lille baby-hånd?

Anmeld

25. december 2010

anna-jonas

Nåååå...............Jonte der ligger der og rasler med en valnød. Hvor er han dejlig.

Ida var heller ikke interesseret i gaverne, men i nogle af hendes kendte legesager, som hun hele tiden kom futtende/rumpende med, og gav mig.

Knus Mette

Anmeld

25. december 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

...er en valnød??  Jonathan har fået så mange fine gaver, primært musikindstrumenter (2 rytmiksæt plus det løse), men også en dukke af Mamma og Pappa og en kæmpestor Brio-hund af Bedstefar/Bedstemor. Men det han allerallerallerhest vil lege med her til morgen er en valnød han har fået fra nøddeskålen 

Hvor er han bare dejlig!!! Hvad fik du selv søde??Lene

Anmeld

25. december 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Hvor var I i aftes? Og hvad fik du? Do tell 

Vi var her, sammen med min mor og far  Vi havde en stille, rolig og hyggelig aften.

Min mor og far gav mig 1000 kr. Meget flot, for jeg havde slet ikke regnet med at få noget

Hvad med jer? Hvad fik duuuu?

Anmeld

25. december 2010

Zafir

Uhhh... den bedste gave... Jeg tror det må have været det fantastiske billede som storesøsterhavde nålefiltet i SFOen... (LÆS MOR ER MISUNDELIG PÅ LILLESØSTER!!! hehe)....

Men Frigg opdagede ikke så meget gaverne,men juletræet var flot

Anmeld

25. december 2010

DK

Hvor er han altså bare dejlig! Som altid! Jeg er sikker på at han nok før eller siden skal opdage julegaverne!!

Anmeld

25. december 2010

Rosa

ønskebarn74 skriver:

Hvor er han bare dejlig!!! Hvad fik du selv søde??Lene

Uhh, jamen jeg fik jo en dyyyr vinterjakke af Svenskefanden allerede i starten af måneden, og i går fik jeg en helkropsmassage, skum til mine krøller, gavekort og penge og en Anne Linnet koncertbillet samt hele Anne Linnet boksen (min mor og søster skal også med) og 2 fine armbånd  Se jeg blev godt begavet, må man sige!

Hvad med dig - god høst i år? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.