Går det for hurtigt?? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Sabsy

Hej piger! - glædelig jul.. Benjamin er fyldt syv mdr d. 18 december, og i starten af december begyndte han at kravle, hvilket er skønt Men nu er han den seneste uge begyndt at rejse sig op af ting og gå rundt om det!! Han er kun lige fyldt syv mdr., ved ikke om det er for tidligt men går det så for stærkt? - han kravler over til tingene, rejser sig op og begynder at gå :s hvornår gjorde jeres guldklumper det?Håber nogen vil svare Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Alberts/

hihi det går lidt stærkt men ved ikk om det går for stærkt(; men hvis han begynder af gå helt selv inden længe skal i være om ham for han har ikk udviklet sin afstandsbedømmelse ordenligt endnu(; men dejlig fremmelig dreng du har dig,

min dreng på 16 uger møver sig frem i soldater stil hih

Anmeld

25. december 2010

wamse

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej piger! - glædelig jul.. Benjamin er fyldt syv mdr d. 18 december, og i starten af december begyndte han at kravle, hvilket er skønt Men nu er han den seneste uge begyndt at rejse sig op af ting og gå rundt om det!! Han er kun lige fyldt syv mdr., ved ikke om det er for tidligt men går det så for stærkt? - han kravler over til tingene, rejser sig op og begynder at gå :s hvornår gjorde jeres guldklumper det?Håber nogen vil svare Knus herfra

Tror ikke det går for stærkt, men at han bare følger hans egen udvikling. Han er sikkert bare en kvik lille fyr, der vil fremad nu

Min ældste søn var også omkring de 7 mdr da han kravlede. Da han var 9½ måned gik han uden hjælp.

Min datter var 8 mdr da hun kravlede og rejste sig dagen efter op ved alt, og gik omkring bordet, men hun gik først uden hjælp, da hun var 14 mdr.

Anmeld

25. december 2010

B&J

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg kan sige det ikke går for stærkt du har bare en dreng der vil frem af.. lige som min dreng han kravlede også og dagen efter stod han også op af alle ting og går omkring sofaen og bordet nu er han snart 10mdr og han går med sin gå vogn og står stille ude i luften hihihihhi ja de vil frem af i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.