Nogen der ikke holder jul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. december 2010

Aves..

eller er jeg den eneste...ligger her i min seng, dødtræt...været tidligt oppe på job og skal igen i morgen..har ike mine yngste så ingen jul i dag for mig..godt man ikke går op i datoer...

KNus og glædelig jul...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Stepmom87

Nej, du er ikke alene.. Mig og min datter har aflyst julen pga. sygdom, så nu sover hun og jeg er egentlig igang med at pakke..

Anmeld

24. december 2010

Aves..

Stepmom87 skriver:

Nej, du er ikke alene.. Mig og min datter har aflyst julen pga. sygdom, så nu sover hun og jeg er egentlig igang med at pakke..

Åh, det lille pus...håber snart hun er frisk igen...god bedring..

Anmeld

24. december 2010

Stepmom87

Mange tak skal du have

Anmeld

24. december 2010

ZamanogDania

Jeg holder ikke jul. Fordi jeg er muslim er os glad for jeg ikke skal holde jul. Jeg har da ikke råd til alle de gaver. Vi er en stor familie

Anmeld

24. december 2010

Aves..

ZamanogDania skriver:

Jeg holder ikke jul. Fordi jeg er muslim er os glad for jeg ikke skal holde jul. Jeg har da ikke råd til alle de gaver. Vi er en stor familie

Man kan gøre det billigt...det gør vi, heldigvis.. men ja, det lyder som et stort cirkus nogle steder..

Anmeld

24. december 2010

ZamanogDania

Eva:) skriver:

Man kan gøre det billigt...det gør vi, heldigvis.. men ja, det lyder som et stort cirkus nogle steder..

Okey. Synes bare mange køber gaver for rigtig mange penge.

Anmeld

24. december 2010

eElak

Jeg har holdt jul, og er færdig for i år.... 

Det er ingen lang affære her, da vi kun var, min bror, min far, knægten og jeg... 
Og vi er ikke specielt julede, så vi har siddet og skraldgrinet til dronningens 70 års fødselsdags gallashow  

Anmeld

24. december 2010

nvm

jeg holdte med familie igår. da min mor arbejder hver andet år juleaften

har dog holdte en lille en igen idag med min søster og ungerne.

men ku faktisk godt finde på at drope julen næste år og rejse til et varmt sted med familien

Anmeld

24. december 2010

Minmio

Vi holdte jul  Men tog hjem allerede ved 9 tiden, fordi at Victoria var dødtræt og ville sove. Så vi skal til at se en god film som afslutning på aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.