hjælp!!! forsinket mens pga synarela næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.215 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. december 2010

baby84

Jeg skulle have haft mens for 4 dage siden. Tager synarela og har gjort det siden mandag den 13. Jeg skal starte på sprøjter den 29, men er vildt bange for at jeg ikke får min mens.

Hjælp mig...Har i prøvet at mans er forsinket under nedreguleringen og hvad gør man hvis den ikke kommer inden man skal videre til gonal f.??

Pga julen skal jeg bare selv begynde at stikke mig og kommer ikke til samtale eller scanning inden jeg skal begynde. Kan man begynde selvom man ikke har fået mens?

jeg kommer under alle omstændigheder til at have mens den 29. æjj

. det er skide frustrerende når ens krop ikke gør som den skal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

otlitrom

Min mens skød sig også 3-4 dage, da jeg tog synarela. Klnikken sagde det var helt almindeligt. Har de lukket mellem jul og nytår? Ellers ville jeg ringe til dem og fortælle dem om det. Det der skete for mig var at jeg blev scannet en ekstra gang, for at se at alt var "blødt ud", ingen jeg begyndte på gonal-f. Hvis ikke det var det, ville jeg kunne komme til at bløde omkring æl. Jeg ved ikke hvorfor jeg ville bløde der, men det var det svar jeg fik...

Jeg tror ikke det har den store betydning. Blot at gonal-f måske bliver skudt et par dage..

Anmeld

24. december 2010

Tropez

Jeg fik godt nok suprecur istedet for men det vat det samme for mig også første gang jeg fik det gik jeg også fire dage over tid så det skal nok nå at komme

Anmeld

28. december 2010

baby84

kitty skriver:

Min mens skød sig også 3-4 dage, da jeg tog synarela. Klnikken sagde det var helt almindeligt. Har de lukket mellem jul og nytår? Ellers ville jeg ringe til dem og fortælle dem om det. Det der skete for mig var at jeg blev scannet en ekstra gang, for at se at alt var "blødt ud", ingen jeg begyndte på gonal-f. Hvis ikke det var det, ville jeg kunne komme til at bløde omkring æl. Jeg ved ikke hvorfor jeg ville bløde der, men det var det svar jeg fik...

Jeg tror ikke det har den store betydning. Blot at gonal-f måske bliver skudt et par dage..

tak for jeres svar..det var som om det hjalp på min stress og så fik jeg selvfølgelig min mens natten mellem 24- og 25

I dag er det faktisk helt væk igen så jeg tror jeg begynder gonal f imorgen som planlagt, hvis det ikke lykkes at komme igennem til klinikken imorgen.

Håber det er den rigtige beslutning

Anmeld

28. december 2010

baby84

Tropez skriver:

Jeg fik godt nok suprecur istedet for men det vat det samme for mig også første gang jeg fik det gik jeg også fire dage over tid så det skal nok nå at komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.