Syns det er svært at glæde sig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger ..

Har gået hele december og ville bare have julen overstået .. Syns ikke at jeg kan tillade mig at have det godt og hygge med familien Tænker på min moster som døde Marts 05, hun var som reserve mor for mig, men det plejer ikke at påvirke mig i julen .. Sidder og græder for mig selv i mørket og ville ikke holde noget , syn ikke at jeg kan være det bekendt .. Hvorfor er det sådan ? Det hele går så godt nu og det bare ikke fair at hun så skal ligge alene oppe i himlen og se ned på os andre hvordan vi hygger os .. Er jeg helt tåbelig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Lunae

Først og fremmest et kæmpe til dig!

Du er slet ikke tåbelig - jeg tror det er meget naturligt at mindes dem, som desværre ikke er iblandt os mere, specielt ved højtiderne! Min morfar døde i september 2001 og savner ham rigtig meget! Nu er jeg netop blevet mor og ville så inderligt ønske, at min morfar kunne have oplevet min smukke datter! Men jeg vender min sorg og tænker i stedet, at min morfar ville have ønsket, at jeg har det godt og nyder julen med min familie!

Din moster er ikke alene i himmelen, men sammen med alle de andre, som ikke er hos os mere! De hygger sig også med stor julemiddag og så følger de med hos os!

Nyd du blot din juleaften - tænk positivt og skænk alle dine dejlige minder med din moster en tanke! Det er helt sikkert hendes ønske!

Glædelig jul

Anmeld

24. december 2010

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Du er slet ikke tåbelig - jeg tror det er meget naturligt at mindes dem, som desværre ikke er iblandt os mere, specielt ved højtiderne! Min morfar døde i september 2001 og savner ham rigtig meget! Nu er jeg netop blevet mor og ville så inderligt ønske, at min morfar kunne have oplevet min smukke datter! Men jeg vender min sorg og tænker i stedet, at min morfar ville have ønsket, at jeg har det godt og nyder julen med min familie!

Din moster er ikke alene i himmelen, men sammen med alle de andre, som ikke er hos os mere! De hygger sig også med stor julemiddag og så følger de med hos os!

Nyd du blot din juleaften - tænk positivt og skænk alle dine dejlige minder med din moster en tanke! Det er helt sikkert hendes ønske!

Glædelig jul

Ja, mange tak, jeg prøver at tænke sådan, men det er dælme svært .. Jeg har sagt det til min familie nu så må vi jo se .. Men dit svar har hjulpet lidt .. Tusind tak .. Og glædelig jul til dig også ..

Kram ..

Anmeld

24. december 2010

2721

Lunae skriver:

Glædelig jul

Godt skrevet kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.