for sivan også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. december 2010

Anonym trådstarter

så kom min mens her den 24 værre tidspunkt findes bare ikk,

og har de væreste smerter det er ligesom om at have veer og at der er et hovede som bore sig ned i mit bækken det gør sygt nas.

og så har jeg self inge ipren hjemme arg hvor har jeg dog gjemt min hjerne henne

nå men god jul til alle(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

mariamiss6

Årh din stakkel...

Jeg kender det alt for godt selv....

siden jeg fik børn har min mens udviklet sig til et rent helvede...

Maaaaange smerter, både før og under... PLUS mine ægløsninger gør også nuller naller... Så jeg har ikke mange dage uden jeg mærker mit underliv lever endnu.... Suk... gid man kunne slukke for det når man ikke lige står og skal bruge det fornuftigt

Desuden styrtbløder jeg i knapt 14 dage hver gang, enten ud i een køre, eller i to omgange af 1 uges varighed pr. gang... Kun afbrudt af 3 timer hvor man snydes til at tro at det er overstået for denne måned :S

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Årh din stakkel...

Jeg kender det alt for godt selv....

siden jeg fik børn har min mens udviklet sig til et rent helvede...

Maaaaange smerter, både før og under... PLUS mine ægløsninger gør også nuller naller... Så jeg har ikke mange dage uden jeg mærker mit underliv lever endnu.... Suk... gid man kunne slukke for det når man ikke lige står og skal bruge det fornuftigt

Desuden styrtbløder jeg i knapt 14 dage hver gang, enten ud i een køre, eller i to omgange af 1 uges varighed pr. gang... Kun afbrudt af 3 timer hvor man snydes til at tro at det er overstået for denne måned

styrtbløder heldigvis ikke, plejer kun at have mens 3 dage nu har jeg på 4 dagen, og bløder stadig som om det var lige begyndt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.