Øv :'( hvor er jeg trist idag :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. december 2010

JuelZ

det er ellers juleaften, men dagen blev fuldstændig ødelagt da vi tidligere idag skulle melde en hundejer til politiet og efter at have fået at vide at ham vi købte vores hund af (som desværre er indavl), hans hunhund er nu gravid igen, med samme hanhund dvs, flere indavlshunde er på vej.. OG ikke nok med det skriver han bare til os "hehe jeg vidste ikke hun var gravid, så jeg lagde først mærke til det for 1 uge siden"... vi ved i forvejen at han aldrig er hjemme hos sine hunde så der bliver ikke holdt øje med om far og datter sku falde i tønden igen med en omgang parring øv... plus så får jeg en kedelig besked fra min mor af,

"du må have en rigtig kedelig jul når nu du ikke er sammen med din familie mere, ja jeg skal ikke sige vi savner dig, vi har det skide dejligt og hygger med en masse gode gaver og en masse slik,... du får jo sikkert ikke engang god mad der hvor du er nu"

jeg orker ikke mere idag alt tager hårdt på mig lige nu

men god jul til resten af jer dejlige piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Tropez

Hold kæft en dag at stå op til, læste det hele op for min mor som er hos mig idag, og hun bandene og svovlede over din mor, håber virkeligt du får det bedre her til aften 

Glædelig Jul 

Anmeld

24. december 2010

Leonora

Ej da din stakkel....og hvad er da det for en besked fra din mor...det kan hun da ikke være bekendt...synes du skal glemme den besked for sådan noget er da ikke værd at samle på.

Håber du får en go aftn trods alt.

Mange tanker og jule knus fra mig

Anmeld

24. december 2010

ESV

Årh hvor er det trist.

Syntes det er dejligt der er folk som jer der tager ansvar og ikke mindst stiller dårlige hundeejere til ansvar men ikke det fedeste juleaften.

MHT din mor så håber jeg hun har dårlig samvittighed, at i måske ikke har et godt forhold giver hende på ingen måder ret til at gøre din dag dårlig, jeg syntes faktisk hun burde skamme sig.

Håber du trods alt får en dejlig dag.

Mange jule herfra!!

Anmeld

24. december 2010

otlitrom

Din mor skulle skamme sig! Jeg er harm på dine vegne, og forstår godt du er trist! Jeg håber du får en rigtig glædelig jul, sammen med folk du holder af, der respekterer dig og holder af dig, uden sådan noget vås!

Det er surt, når forældre er sådan. Kender det desværre for godt. Men op med hovedet. Det er deres tab!

og glædelig jul!

Anmeld

24. december 2010

Margorie

add jeg håber ham hundeejeren har dårlig smag i munden. Man indavler sku ikke hunde og så bare er 'ligeglad'. Så må han sku holde dem adskilt af et hegn når han ikk er hjemme. FØJ!!

Hvad er din mor så fornærmet over? Bare at du ikke holder jul hjemme eller? For det er da godt nok træls for hende men hun skal da ikke forsøge at ødelægge din dag :/

Håber du får en god dag trods alt

Anmeld

24. december 2010

JuelZ

håber os min dag bliver bedre så snart alle gæsterne og maden er kommet på bordet nu er klokken jo allerede næsten 3 så nu kommer gæster og lign jo snart også bliver det måske en meget bedre dag

Anmeld

24. december 2010

JuelZ

Margorie skriver:

add jeg håber ham hundeejeren har dårlig smag i munden. Man indavler sku ikke hunde og så bare er 'ligeglad'. Så må han sku holde dem adskilt af et hegn når han ikk er hjemme. FØJ!!

Hvad er din mor så fornærmet over? Bare at du ikke holder jul hjemme eller? For det er da godt nok træls for hende men hun skal da ikke forsøge at ødelægge din dag :/

Håber du får en god dag trods alt

jeg har været uvenner med min mor det sidste halveårs tid pga hun prøvede og skille mig og min forlovede ad, og det fandt jeg mig ikke i, og det er først nu jeg har fået lidt kontakt til hende igen, og det ikke andet end problemer :/

Anmeld

24. december 2010

Nattøs

Ej sikke dog en lorte dag og godt du anmeldte ham til politiet og din mor er da en idiot.

Men du må have en god jul trods alt

Anmeld

24. december 2010

Isabella_mor

TinaMajdah91Juel skriver:

det er ellers juleaften, men dagen blev fuldstændig ødelagt da vi tidligere idag skulle melde en hundejer til politiet og efter at have fået at vide at ham vi købte vores hund af (som desværre er indavl), hans hunhund er nu gravid igen, med samme hanhund dvs, flere indavlshunde er på vej.. OG ikke nok med det skriver han bare til os "hehe jeg vidste ikke hun var gravid, så jeg lagde først mærke til det for 1 uge siden"... vi ved i forvejen at han aldrig er hjemme hos sine hunde så der bliver ikke holdt øje med om far og datter sku falde i tønden igen med en omgang parring øv... plus så får jeg en kedelig besked fra min mor af,

"du må have en rigtig kedelig jul når nu du ikke er sammen med din familie mere, ja jeg skal ikke sige vi savner dig, vi har det skide dejligt og hygger med en masse gode gaver og en masse slik,... du får jo sikkert ikke engang god mad der hvor du er nu"

jeg orker ikke mere idag alt tager hårdt på mig lige nu

men god jul til resten af jer dejlige piger

ej hvor er din mor dog tarvelig at skrive sådan en besked, hvorfor overhovedet skrive... 

ae ae... og godt du værner om dyrene..   håber du får DEN BEDSTE JUL... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.