Den bedste julegave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. december 2010

otlitrom

Fik jeg i morges.. Lidt tidligt, både i forhold til juleaften, men også i forhold til ugerne.... Jeg har mærket krudtuglen derinde! Det er en skæg følelse, jeg ikke kan beskrive. Men det er som om der er sodavandsbrus under min navle Jeg har mærket det et par gange før, i den seneste uge, men ikke som i morges.. Og hov, nu var det der igen

Jeg smelter altså helt om mit moderhjerte. Jeg, som aldrig troede jeg skulle opleve det. Det er intet mindre end fantastisk!

Må I alle have en fantastisk jul med Jeres kære!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Leonora

Ej hvor er det bare fantastisk....er meget glad på dine vegne. Det er velfortjent

Jeg håber selv at blive gravid igen i det nye år. Havde en tidlig SA d 1 dec...men  mon ik der snart kommer en mere i kassen

Rigtig go jul fra mig til dig

Anmeld

24. december 2010

otlitrom

Leonora skriver:

Ej hvor er det bare fantastisk....er meget glad på dine vegne. Det er velfortjent

Jeg håber selv at blive gravid igen i det nye år. Havde en tidlig SA d 1 dec...men  mon ik der snart kommer en mere i kassen

Rigtig go jul fra mig til dig

Åh nej Det er jeg ked af at høre. Jeg håber snart der kommer en ny spunk i rugemaskinen, så I kan få nr. 2!

Jeg er ikke til at skyde igennem idag.. Den bedste jul nogensinde!

Anmeld

25. december 2010

businesstigger

SIKKE en dejlig julegave!  Ka godt forstå du smelter. Det er meget berusende og til at blive afhængig af!

Anmeld

25. december 2010

Rosa

Fantastisk!!! Kan sagtens huske følelsen - som en lille fisk der slår med halen 

Glædelig jul, misser!

Anmeld

25. december 2010

anna-jonas

Et lille julemirakel..............

Anmeld

25. december 2010

Kruse90

årh hvor er det fantastisk smukke
virkelig.

Du er lige den historie jeg gerne vil følge

Anmeld

25. december 2010

Skouboe

Tillykke Søde - det er en fantastisk tid i går i møde

Anmeld

26. december 2010

JustAnotherName

Iihhh, hvor er det fantastisk. Det bliver man aldrig (ikke rigtigt ihvertfald) træt af ......kun når det betyder spark i blæren så man render non-stop på wcét, elelr rammer ribben eller andet, hvor det gør ondt. Men ELLERS! Så er det bare en følelse, som bliver mere og mere, og som betyder så meget. Og som man helt kan savne, når man ikke længere er gravid. En helt speciel kontakt, og en fantastisk bekræftende følelse på, at den lille virkelig ER derinde, og har det ok.

Hvor er det bare dejligt for dig, Anna     Dig og din lille baby i maven.

Anmeld

26. december 2010

Barbamama

Neeeej hvor er det fantastisk!!!! Det er bare så stort!!!! Og helt igennem SKØØØØNT!!!! Tillykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.