Hold da op, det har været lidt af en uge og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. december 2010

Becks

Det bliver en begivenhedsrig jul

Mandag, vågner jeg op med hjertebanken, kan ikke få vejret osv. Ringer til lægen, som kommer ud til mig og dommen er klokkeklar: Becky du har stress igen (lagde mig med stress i 3 mdr. for 2 år siden)

Denne gang ved jeg dog hvad stressen er kommet af, min mor! + jeg kun fik 6000,- i løn, de sidste 12.000,- skulle fagforeningen give mig, men havde de ikke gjort. De 6000,- rakte kun lige til regningerne - FED jul tænkte jeg.. Nå men, fik lovning på, at de kom INDEN jul og senest den 21/12  Da vi når den 21/12 er pengene stadig ikke kommet ind, og jeg har levet på vand og grød og ikke fået købt én eneste gave udover til min gudsøn og min svoger!!

Den 21 kom min mor så fra USA og skal bo hos mig til den 6/1, som nogle af jer ved, har jeg ikke det bedste forhold til hende (har levet i vold druk osv.) Det har tæret enormt på mig, at hun skulle komme, har virkelig brugt mange psykiske kræfter på at forberede mig mentalt denne her gang. Samtidig har jeg ingen penge haft denne måned!

Fik af vide i sidste uge af min mor, at jeg skulle holde mig væk fra juleaften hvis jeg ingen gaver kunne give  Spurgte hende så i tirsdags med rystenede hænder og skælvende stemme, om jeg måtte låne penge, så jeg kunne "få lov" til og holde jul med min familie, det måtte jeg heldigvis gerne.

Igår gik pengene ENDELIG ind, og jeg skyndte mig og sætte penge ind på min mors konto..

Skulle holde jul igår med min veninde og gudsøn, og min gudsøn på 2½ år, var/er bare så syg  40 i feber, hoster, dårlig mave, løbenede øjne og ondt over det hele, rigtig klassisk influenza

Idag kommer jeg så hjem til mig selv, og finder min mor liggende på sofaen, kan ikke rejse sig, har det som om noget er brækket (har ondt ved brystbenet og bag på, som om der er noget der stikker ud) kan ikke rigtig trække vejret. Spørger hende om jeg skal ringe til lægevagten, det måtte jeg gerne. Lægevagten sagde hun skulle tage på skadestuen med det samme  Så der er hun nu og mere ved vi ikke.. Vi har aftalt at hun skal tage en taxa hjem til min søster, hvor vi skal holde jul, og så kommer jeg med alle gaverne på cykel.. Skal nok blive sjovt i det her vejr

Sikken en uge..

OG SÅ VIL JEG ØNSKE JER ALLE DEJLIGE TØSER OG HENRIK EN RIGTIG DEJLIG OG GLÆDELIG JUL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Pia.

Puha søde for en omgang...  Håber du kan mærke det store juleknus jeg sender dig her igennem for det er da lige hvad du må trænge til...

Håber du lige melder tilbage omkring din mor og jeg håber sørme ikke det er noget alvorligt...

Rigtig glædelig jul trods alt og pas nu rigtig godt på dig selv...

Knus fra Pia.

Anmeld

24. december 2010

Mor-til-asta-09

Tutter skriver:

Det bliver en begivenhedsrig jul

Mandag, vågner jeg op med hjertebanken, kan ikke få vejret osv. Ringer til lægen, som kommer ud til mig og dommen er klokkeklar: Becky du har stress igen (lagde mig med stress i 3 mdr. for 2 år siden)

Denne gang ved jeg dog hvad stressen er kommet af, min mor! + jeg kun fik 6000,- i løn, de sidste 12.000,- skulle fagforeningen give mig, men havde de ikke gjort. De 6000,- rakte kun lige til regningerne - FED jul tænkte jeg.. Nå men, fik lovning på, at de kom INDEN jul og senest den 21/12  Da vi når den 21/12 er pengene stadig ikke kommet ind, og jeg har levet på vand og grød og ikke fået købt én eneste gave udover til min gudsøn og min svoger!!

Den 21 kom min mor så fra USA og skal bo hos mig til den 6/1, som nogle af jer ved, har jeg ikke det bedste forhold til hende (har levet i vold druk osv.) Det har tæret enormt på mig, at hun skulle komme, har virkelig brugt mange psykiske kræfter på at forberede mig mentalt denne her gang. Samtidig har jeg ingen penge haft denne måned!

Fik af vide i sidste uge af min mor, at jeg skulle holde mig væk fra juleaften hvis jeg ingen gaver kunne give  Spurgte hende så i tirsdags med rystenede hænder og skælvende stemme, om jeg måtte låne penge, så jeg kunne "få lov" til og holde jul med min familie, det måtte jeg heldigvis gerne.

Igår gik pengene ENDELIG ind, og jeg skyndte mig og sætte penge ind på min mors konto..

Skulle holde jul igår med min veninde og gudsøn, og min gudsøn på 2½ år, var/er bare så syg  40 i feber, hoster, dårlig mave, løbenede øjne og ondt over det hele, rigtig klassisk influenza

Idag kommer jeg så hjem til mig selv, og finder min mor liggende på sofaen, kan ikke rejse sig, har det som om noget er brækket (har ondt ved brystbenet og bag på, som om der er noget der stikker ud) kan ikke rigtig trække vejret. Spørger hende om jeg skal ringe til lægevagten, det måtte jeg gerne. Lægevagten sagde hun skulle tage på skadestuen med det samme  Så der er hun nu og mere ved vi ikke.. Vi har aftalt at hun skal tage en taxa hjem til min søster, hvor vi skal holde jul, og så kommer jeg med alle gaverne på cykel.. Skal nok blive sjovt i det her vejr

Sikken en uge..

OG SÅ VIL JEG ØNSKE JER ALLE DEJLIGE TØSER OG HENRIK EN RIGTIG DEJLIG OG GLÆDELIG JUL

Det lyder til at være en rigtig hård uge for dig. Ønsker dig en rigtig god juleaften sammen med familien, håber du får det bedste ud af den.

Du får lige en kæmpe julekrammer med på vejen

Anmeld

24. december 2010

misslea

sikke dog en omgang søde.....

Håber alt det bedste for jer, og at I alligevel kan få en god og hyggelig jul!!

Det er da noget af en omgang, du har været igennem de sidste dage... jøsses!!!

Rigtig mange jule- fra mig

Anmeld

24. december 2010

Becks

Pia. skriver:

Puha søde for en omgang...  Håber du kan mærke det store juleknus jeg sender dig her igennem for det er da lige hvad du må trænge til...

Håber du lige melder tilbage omkring din mor og jeg håber sørme ikke det er noget alvorligt...

Rigtig glædelig jul trods alt og pas nu rigtig godt på dig selv...

Knus fra Pia.

Tak søde, det var tiltrængt..

Jeg ved den er er gal med min mor og at hun har ondt, når hun frivilligt tager på skadestuen, da hun boede herhjemme var det en kamp, bare at få hende til lægen..

Jeg skal nok melde tilbage.. Men ser hende først hjemme hos min søster igen, så melder tilbage når jeg kommer hjem i nat..

Anmeld

24. december 2010

Laulund87

Åh puha søde! Ikke noget at sige til at du har fået stress

Håber du, trods alt, får en dejlig jul!

Anmeld

24. december 2010

Becks

Mor-til-asta-09 skriver:

Det lyder til at være en rigtig hård uge for dig. Ønsker dig en rigtig god juleaften sammen med familien, håber du får det bedste ud af den.

Du får lige en kæmpe julekrammer med på vejen

Tusinde tak

Anmeld

24. december 2010

Becks

misslea skriver:

sikke dog en omgang søde.....

Håber alt det bedste for jer, og at I alligevel kan få en god og hyggelig jul!!

Det er da noget af en omgang, du har været igennem de sidste dage... jøsses!!!

Rigtig mange jule- fra mig

Ja den har været hård denne her uge - faktisk hele året, så satser på et meget bedre år 2011

Anmeld

24. december 2010

dorthemus

Becky for hulen!  Det var dog skrækkeligt...og hold da op for en mor du har

Skynder mig også at sende masser af juleknus i din retning og håber de rammer  Du har brug for noget optur og det sker forhåbentligt snart for det fortjener du sgu!

Rigtig glædelig jul fra os...jeg sender billedet til dig nu

Men viser dig det også lige her, håber det bringer smilet op i dit ansigt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. december 2010

MariaJ

Nej, men det var da en helt rædselsfuld uge. Du får lige et ordentligt virtuelt juleknus og så må du virkelig passe godt på dig selv. Jeg er helt imponeret over, at du overhovedet har sagt ja til at din mor kan bo hos dig her i julen.

Håber I får en god aften, trods alt og skønt at pengene endte med at gå ind før jul.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.