Det bliver en begivenhedsrig jul 
Mandag, vågner jeg op med hjertebanken, kan ikke få vejret osv. Ringer til lægen, som kommer ud til mig og dommen er klokkeklar: Becky du har stress igen (lagde mig med stress i 3 mdr. for 2 år siden)
Denne gang ved jeg dog hvad stressen er kommet af, min mor! + jeg kun fik 6000,- i løn, de sidste 12.000,- skulle fagforeningen give mig, men havde de ikke gjort. De 6000,- rakte kun lige til regningerne - FED jul tænkte jeg.. Nå men, fik lovning på, at de kom INDEN jul og senest den 21/12
Da vi når den 21/12 er pengene stadig ikke kommet ind, og jeg har levet på vand og grød og ikke fået købt én eneste gave udover til min gudsøn og min svoger!!
Den 21 kom min mor så fra USA og skal bo hos mig til den 6/1, som nogle af jer ved, har jeg ikke det bedste forhold til hende (har levet i vold druk osv.) Det har tæret enormt på mig, at hun skulle komme, har virkelig brugt mange psykiske kræfter på at forberede mig mentalt denne her gang. Samtidig har jeg ingen penge haft denne måned!
Fik af vide i sidste uge af min mor, at jeg skulle holde mig væk fra juleaften hvis jeg ingen gaver kunne give
Spurgte hende så i tirsdags med rystenede hænder og skælvende stemme, om jeg måtte låne penge, så jeg kunne "få lov" til og holde jul med min familie, det måtte jeg heldigvis gerne.
Igår gik pengene ENDELIG ind, og jeg skyndte mig og sætte penge ind på min mors konto..
Skulle holde jul igår med min veninde og gudsøn, og min gudsøn på 2½ år, var/er bare så syg
40 i feber, hoster, dårlig mave, løbenede øjne og ondt over det hele, rigtig klassisk influenza 
Idag kommer jeg så hjem til mig selv, og finder min mor liggende på sofaen, kan ikke rejse sig, har det som om noget er brækket (har ondt ved brystbenet og bag på, som om der er noget der stikker ud) kan ikke rigtig trække vejret. Spørger hende om jeg skal ringe til lægevagten, det måtte jeg gerne. Lægevagten sagde hun skulle tage på skadestuen med det samme
Så der er hun nu og mere ved vi ikke.. Vi har aftalt at hun skal tage en taxa hjem til min søster, hvor vi skal holde jul, og så kommer jeg med alle gaverne på cykel.. Skal nok blive sjovt i det her vejr 
Sikken en uge..
OG SÅ VIL JEG ØNSKE JER ALLE DEJLIGE TØSER OG HENRIK EN RIGTIG DEJLIG OG GLÆDELIG JUL