Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mka skriver: stort tillykke med den dejlige julegave
stort tillykke med den dejlige julegave
tusind tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtigt mange gange tillykke med det lille spirevip inde i maven.
Og rigtigt glædelig jul.
LeaSchmidt skriver: Hjælp Hjælp Hjæp! Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid, og er meget glad & Glæder mig meget. men spørgsmålet er, jeg har fået 2 aborter, har jeg så lettere ved at apotere? Glædelig jul alle sammen,
Hjælp Hjælp Hjæp!
Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid, og er meget glad & Glæder mig meget.
men spørgsmålet er,
jeg har fået 2 aborter, har jeg så lettere ved at apotere?
Glædelig jul alle sammen,
Det vil jeg bestemt ikke mene du har.. tag og nyd graviditeten.. stort tillykkke.. dejlig julegave
Du har ikke større risiko for at miste, pga du har fået (selvvalgt?) abort....
det var også en tanke jeg havde, da jeg blev gravid med knægten (efter lang tids prøven), men.. ingen problemer overhovedet..
så tillykke og glædelig jul
281210 skriver: Rigtigt mange gange tillykke med det lille spirevip inde i maven. Og rigtigt glædelig jul.
tusind Tusind Tak .
& Glædelig jul
Mor-til-asta-09 skriver: Det vil jeg bestemt ikke mene du har.. tag og nyd graviditeten.. stort tillykkke.. dejlig julegave
Det j glad for,
Tusind tak & glædelig jul
KaLee skriver: Du har ikke større risiko for at miste, pga du har fået (selvvalgt?) abort.... det var også en tanke jeg havde, da jeg blev gravid med knægten (efter lang tids prøven), men.. ingen problemer overhovedet.. så tillykke og glædelig jul
Ja selvvlagt,
Det er en stor lettelse, Tusind tak og glædelig jul
LeaSchmidt skriver: Det vil jeg gøre. hvad er det godt for ?
Det vil jeg gøre. hvad er det godt for ?
Tranebær virker udrensende på nyrer og blære, og har nogle stoffer, der forebygger blærebetændelse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128