'Hvad du ønsker skal du få' ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. december 2010

Anonym trådstarter

Så hvis du ikke ønsker noget- får du intet. Om manden.
Han ønsker sig intet i julegave hele dec- hver gang jeg spørg får jeg bare beskeden, 'En ny computer' Altså, for det første så har jeg ikke råd til at købe ham en computer og det ved han godt, for det andet havde vi aftalt at spejse til en engang i febuar.. Jeg siger så til ham at finder han ikke på noget at ønske sig, får han intet, mit overskud/kreaktivitet er ret lille da jeg går hjemme med både vores nyfødte og den store der først starter i børnehave til januar- hvilket jeg elsker og nyder! Men det kræver alt min tid.
Så jeg har ikke fået købt noget til ham- udover en parfume som han allerede har taget i brug og en æske chokolade han åd en nat jeg bad ham tage den lille. Men nu siger han igår at han er skuffet over der ingen pakker fra mig er til ham når han nu har købt til mig? Arg! Så skulle du fandme ha ønsket dig noget min ven- jeg kan jo ikke trylle noget frem nu vel! Føler mig som verdens ondeste kæreste, og alligevel ikke, nu kan det da være han lære at ønske sig noget til næste år
(Ved dog at han får en rigtig god gave af sin mor- så han sidder altså ikke gaveløs juleaften)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Pia.

Tja.... Ved ikke rigtig hvad jeg skal svare - jeg er helt sikker på man altid kan finde på noget... også selvom man ingen ting ønsker sig så er der altid en mulighed...

I år har man kunne købe mange oplevelser - så som Brunch for 2 - eller en biotur for to (Brugsen har sådan en pakke med 2 billetter, 2 x popcorn og 2 x sodavand)

Der er da altid noget man mangler i det daglige - som ikke behøver at koste det vilde ...

Ja det var nok ikke lige det svar du ønskede at få, men jeg syntes altid man kan finde på en lille ting til hinanden ...

Glædelig jul håber I får en dejlig aften... Knus Pia.

Anmeld

24. december 2010

Anonym trådstarter

Hehe ja hvis den lille havde været lidt ældre (han er en måned) havde det været en god gave, men med arbejde og de to små er der ikke så meget tid til at føjte rundt- havde ellers overvejet den med biffen.. Der er jo rigeligt med gode gaver- problemet er bare at han ikke ønsker sig nogle af dem, han køber det bare selv hvis der endelig er noget.. dumme mand.

God jul

Anmeld

24. december 2010

signe.

hmm.. min kæreste ønsker sig heller aldrig noget.. jeg har aldrig modtaget et ønske, men han har altid fået julegave.. i år får han cd med tina dichow, dvd med anders og julius, (en historie af søren ryge, som jeg bare ved han ELSKER,) og så et topnøglesæt til hans værksted... disse ting har han ikke ønsket sig, men ved bare han vil blive glad, og ved det er noget han kan bruge, fordi jeg kender ham..

må ærligt indrømme jeg også ville blive skuffet hvis jeg ikke fik julegave af min kæreste-ønske eller ej.

go jul!

Anmeld

24. december 2010

Louise mortil4

Hehe ja hvis den lille havde været lidt ældre (han er en måned) havde det været en god gave, men med arbejde og de to små er der ikke så meget tid til at føjte rundt- havde ellers overvejet den med biffen.. Der er jo rigeligt med gode gaver- problemet er bare at han ikke ønsker sig nogle af dem, han køber det bare selv hvis der endelig er noget.. dumme mand.

God jul

Jeg ville også være skuffet hvis jeg ikke fik noget og havde brugt tid og tanker på at finde en rigtig god gave til ham. Ville nok føle mig ikke ret meget værd.
 Min mand ønsker sig heller aldrig noget eller også så store ting så han ved vi ikke har råd, men finder altid på noget, de gaver betyder måske også mere fordi der netop er blevet tænkt over det fra giverens side istedet for at det er en ønske seddel der er bevet serveret på et sølvfad?

Det kan godt være ungerne tager alt din tid, men kunne den lille ikke sove i barnevognen mens det er i 2 andre finder gaven?? Jeg har da "bare" haft alle vores 4  unger med hvis de har været hjemme, det er lidt mere bøvlet, men ja sådan er det nogen gange, ellers kunne manden vel lige ha kigget efter dem en times tid??

Der er jo ikke nogen der siger det absolut skal være med dig?? Det kan da være en bif tur med en god ven og en bytur der efter, altså en drenge aften??

Anmeld

24. december 2010

LinLin

Min kæreste ønskede sig kun et nyt batteri til sit armbåndsur (og det sagde jeg altså til han at jeg IKKE ville give ham!) - så jeg har da bare fundet på noget andet til ham

Jeg giver altså gaver uanset om jeg får en ønskeseddel eller ej! - synes nemlig selv det er SÅ svært at finde på noget

Anmeld

24. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Min mand ønsker sig heller aldrig noget, men i år købte får han ny trimmer, to playstation spil, billeder på lærred med ungerne og et sæt tøj, der skal være noget fra alle ungerne no matter what

Glædelig jul alle sammen

Anmeld

24. december 2010

Diana...

Jeg ville godt nok også blive skuffet hvis jeg ikke fik noget af min mand om jeg ønsket mig noget eller ej. 

Min mand ønsker sig aldrig noget han ved ikke hvad det skulle være. Så han fik vampire diaries sæson 1 da han synes det en fed serie og vi kun noget og se de sidste afsnit så den fik han af mig, og så fik han strømper af sin søn for det manglet han bare mega meget, og han blev super glad for det for det kunne han ikke selv lige tænke sig til at han ønsket. 

Det med at tage ud jamen man kan altså købe næsten alt på nettet, jeg har selv købt hans gave på nettet da jeg ligger hjemme med bækkenløsning, sokkerne der var vi alle afsted men så skiltes vi bare af i 10 min hvor jeg fik købt hans gave fra Lucas og han fik købt min. 

Glædelig jul.

Anmeld

31. december 2010

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Så hvis du ikke ønsker noget- får du intet. Om manden.
Han ønsker sig intet i julegave hele dec- hver gang jeg spørg får jeg bare beskeden, 'En ny computer' Altså, for det første så har jeg ikke råd til at købe ham en computer og det ved han godt, for det andet havde vi aftalt at spejse til en engang i febuar.. Jeg siger så til ham at finder han ikke på noget at ønske sig, får han intet, mit overskud/kreaktivitet er ret lille da jeg går hjemme med både vores nyfødte og den store der først starter i børnehave til januar- hvilket jeg elsker og nyder! Men det kræver alt min tid.
Så jeg har ikke fået købt noget til ham- udover en parfume som han allerede har taget i brug og en æske chokolade han åd en nat jeg bad ham tage den lille. Men nu siger han igår at han er skuffet over der ingen pakker fra mig er til ham når han nu har købt til mig? Arg! Så skulle du fandme ha ønsket dig noget min ven- jeg kan jo ikke trylle noget frem nu vel! Føler mig som verdens ondeste kæreste, og alligevel ikke, nu kan det da være han lære at ønske sig noget til næste år
(Ved dog at han får en rigtig god gave af sin mor- så han sidder altså ikke gaveløs juleaften)

Synes det var fedt skrevet - Så kan han lære det!

Jeg ville have vist ham indlægget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.