Så hvis du ikke ønsker noget- får du intet. Om manden.
Han ønsker sig intet i julegave hele dec- hver gang jeg spørg får jeg bare beskeden, 'En ny computer' Altså, for det første så har jeg ikke råd til at købe ham en computer og det ved han godt, for det andet havde vi aftalt at spejse til en engang i febuar.. Jeg siger så til ham at finder han ikke på noget at ønske sig, får han intet, mit overskud/kreaktivitet er ret lille da jeg går hjemme med både vores nyfødte og den store der først starter i børnehave til januar- hvilket jeg elsker og nyder! Men det kræver alt min tid.
Så jeg har ikke fået købt noget til ham- udover en parfume som han allerede har taget i brug og en æske chokolade han åd en nat jeg bad ham tage den lille. Men nu siger han igår at han er skuffet over der ingen pakker fra mig er til ham når han nu har købt til mig? Arg! Så skulle du fandme ha ønsket dig noget min ven- jeg kan jo ikke trylle noget frem nu vel! Føler mig som verdens ondeste kæreste, og alligevel ikke, nu kan det da være han lære at ønske sig noget til næste år

(Ved dog at han får en rigtig god gave af sin mor- så han sidder altså ikke gaveløs juleaften)
Anmeld