Er jeg pyldret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. september 2008

Monalisa

Vores lille pige på 10 måneder i morgen har haft feber i 2 døgns tid nu.
Jeg plejer at se det an et par dage.
Hendes temperatur er 39,7, hun vil ikke rigtig spise (men vil gerne drikke) hun sover meget, og er noget hængeagtig når hun er vågen.

Jeg står og skal til 30 års fødselsdag i morgen (3 timers lang rejse) hvor jeg også skal sove der uden min datter for første gang. :(

Jeg sagde så til min kæreste at jeg ville ringe til lægevagten for at få hende kigget på, da jeg ellers ikke har lyst til at tage afsted i morgen hvis hun virkelig er skidt.

HAn mener jeg er meget pyldret når jeg vil have min datter kigget på når det "bare er feber", mens jeg altså gerne vil have det gjort inden jeg rejser så langt fra hende.

Er jeg pyldret, eller er mænd bare sådan når der er syge børn?;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

Nemesis

:) så er jeg det også, for jeg ville gøre det samme...desuden siger lægerne jo selv at hvis de har feber i 3 dage skal de tilses.

Håber da at prinsessen har det fint i morgen så du kan tage afsted uden bekymringer.

:-) Sisse

Anmeld

5. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg tror det er en mor-ting, for vi har det på samme måde herhjemme ;) Jeg tror at du "bare" skal have tillid til din mand og at han selvfølgelig gerne vil jeres barn det bedste. Ved godt det bliver svært at være væk hjemmefra, men synes du skal tage afsted.

Så længe i har god kontakt til hende når hun er vågen, så tror jeg ikke det er alvorligt. Men jeg ville have det på samme måde som dig, og hvis du virkelig mener at du ikke ville kunne "klare" at være væk, jamen så overhør manden og ring til vagtlægen.

Fortsat god weekend og god bedring til lillepigen

(H)

Anmeld

5. september 2008

Lullaby

Hold fast i dine instinkter! Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Izabella døjede af feber i et par dage, lægen mente at det bare var the flu og ville derfor ikke se hende. Jeg pressede på og vi kom på børneafdelingen med mistanke om menigitis og fandt så ud af at det var lungebetændelse og blev indlagt i 3 dage. :(

Anmeld

6. september 2008

miver

Jeg havde ringet til lægen hvis mine tøser har omkring 40 i feber ;)

god bedring
(H) mie

Anmeld

6. september 2008

twinboys

Jeg ville også kontakte lægen heller en gang for meget end en gang for lidt og så får du måske også ro i sindet...

Majbritt(H)

Anmeld

6. september 2008

monstar99

næsten 40 i feber:S
Er vist aldrig godt især ikke ved småbørn tror ikke det er en dårlig ide at få hende set på af en læge :)

Anmeld

6. september 2008

Miamaja

hvis det havde været mig, så var jeg blevet hjemme med den lille. men jeg er altså osse lidt pyldret på det punkt. vil helst bare ikke forlade et sygt barn selvom det bare er lidt små feber:P

det er så et godt tegn hun drikker. det sagde min læge.. at så længe de ikke nægter at tage væske til sig eller græder meget, er svær at komme i kontakt med, så behøves de ikke at tilses. men man skal hver halve time checke temp og ringe hvis den bliver højere og højere.

grunden til at jeg helst bliver ved mit barn når han er små syg er osse at han bliver pylret og så vil han kun have mama, og det synes jeg så han skal have lov til.

Anmeld

6. september 2008

Christinahr

Jeg ringer også hellere end gang til lægen for meget. Så det havde jeg gjort første gang jeg havde set den var 39,7.

Jeg er ret sikker på mn kæreste var blevet ked af det hvis jeg var blevet hjemme. Så havde jeg vist ham han ikke ævnede at passe den lille når hun var syg, men hvis du alligevel ikke kan more dig er det jo noget der skal overvejes :-)

God bedring med den lille

Anmeld

6. september 2008

Monalisa

Tusind tak for alle jeres svar.
Jeg fik ringet og fik hende tilset.
Der var heldigvis ikke noget at se eller høre på hende. Puha.
Her til morgen er hendes temperatur 38,1. så håber det går fremad.
Må indrømme jeg ikke har fået meget søvn med en lille pige liggende i sengen der stortset har hængt i patten hele natten :P

Men nu kan jeg ihvertfald med ro i sindet tage til 30 års fødselsdag :D

Ha en rigtig dejlig dag piger og endnu en gang tusind tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.