Sikke en fantastisk jul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. december 2010

ønskebørn74

Jeg er så rørt over tanken om at jeg måske i aften, sidder ved bordet og ruger vores julemirakkel som er med næste år.. Manden min er bare perfekt.. Passer mig og æget hele tiden.. Nusser og snakker til min mave.. Er bare så rørt og lykkelig..

Glædelig jul til jer alle sammen og måtte i alle føle denne lykke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Dot D

Hvor lyder din mand sød og betænksom Dejligt når man helt sikkert er to om det. Håber for jer begge at du har en lille spire i maven 

Glædelig jul

Anmeld

24. december 2010

ønskebørn74

Dot D skriver:

Hvor lyder din mand sød og betænksom Dejligt når man helt sikkert er to om det. Håber for jer begge at du har en lille spire i maven 

Glædelig jul

1000 tak søde.. Glædelig jul til dig og familien... Sikke nogle dejlige nisser du har!!

Lene

Anmeld

24. december 2010

Benjamins'mor

Ej, hvor lyder det bare dejligt!  for at der er en lille spirevip inde i din mave.

Og også rigtigt glædelig jul til dig!

Anmeld

24. december 2010

otlitrom

Det er en helt speciel følelse du sidder med i kroppen.. Jeg husker den tydeligt, selvom det ikke var jul da jeg rugede.

Lad endelig manden snakke og kæle med maven. Jeg er sikker på det hjælper. Om ikke andet, så hjælper det ig til at føle du ikke kæmper alene! Jeg håber Jeres julemirakel bliver til virkelighed!

Min kæreste kyssede maven godnat hver dag, og se nu... Mirakler skér!!

Glædelig jul!

Anmeld

24. december 2010

Tropez

Det blir en helt fantastisk jul for dig i år, og nyd den så godt du kan, smil for dig selv og den dejlige hemmelighed og ja bare lad manden gøre som han gør, det er nemlig så dejligt, og husk nu, det kan godt være du kun ruger, meeen ægget var ligdom befrugtet da det blev puttet op så teknisk set er du faktisk gravid  tro på det og mirakler sker rigtig glædelig jul 

Anmeld

24. december 2010

MariaJ

Ih, jeg håber sådan for jer at den er der. Pas godt på ægget og hinanden og nu må man godt tro på julemirakler

Maria  

Anmeld

24. december 2010

Vial

ønskebarn74 skriver:

Jeg er så rørt over tanken om at jeg måske i aften, sidder ved bordet og ruger vores julemirakkel som er med næste år.. Manden min er bare perfekt.. Passer mig og æget hele tiden.. Nusser og snakker til min mave.. Er bare så rørt og lykkelig..

Glædelig jul til jer alle sammen og måtte i alle føle denne lykke!!

Hvor lyder det bare lækkert og idylisk.

Ja, jeg rugede på TO mirakler sidste jul uden at vide det.. det er meget rørende at tænke på i dag. Håber, at du har sød lille nisse med til bords næste år..

Knus

Anmeld

24. december 2010

dorthemus

Jeg tror også på julemirakler

Glædelig jul til jer begge

Anmeld

24. december 2010

Zafir

Uha det er godtnok spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.