morethanperfect skriver:
Ja nu glemte vi jo og købe mme på i går , og de eneste der har åbent her er fakta .. Er det okay at han får det for en dag ??
Eller skal det være det samme han får altid ??
Glædelig jul !! 
Hejsa.... og rigtig glædelig jul
Vi startede med at bruge Nan1, men gik over til Allomin efter et par uger!! Det kan man købe i Fakta, så det er nok det, du tænker på!! Wilma får stadig en Nan-brik i ny og næ, hvis det pludselig skal gå stærkt, og vi ikke har fået lavet en flaske klar!! Hun har aldrig reageret på at få noget forskelligt, men jeg skal SLET ikke gøre mig klog på det, for jeg aner ikke, om flertallet får ondt i maven af at skifte mellem forskelligt MME!!
Vi gik over til pulver MME, da det andet simpelthen blir alt for dyrt i længden synes jeg....!! Og det er faktisk slet ikke besværligt, når man først er kommet ind i rutinen! Når barnet er 2 mdr. må man nemlig gerne lave flasker til en dag af gangen og have stående i køleskabet.... og så er det jo faktisk næsten lige så nemt 
Ved ikke, om du overhovedet kunne bruge mit svar.... men det korte af det lange var, at Wilmas mave i hvert fald ikke har reageret på det.... 
Mange jule-
fra Lea
Anmeld