Så er det idag! o<|:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. december 2010

Benjamins'mor

At det er juleaften!

Jeg GLÆDER mig til iaften! And, medister, kartofler, brunede kartofler, franske kartofler, rødkål og brun sovs. MUMS! Og bagefter ris'ala'mande.  Bliver helt lækkersulten bare ved tanken om alt den gode mad!

Og så er der selvfølgelig julegaverne! Er næsten lige kommet hjem fra mine svigerforældre hvor jeg byttede julegaver med dem. Fik en kæmpe pakke + en HELT sort sæk med pakker. Så bliver man lidt ''øv'' over de først må åbnes senere.

MEN RIGTIGT GLÆDELIG JUL TIL JER ALLESAMMEN. HÅBER I FÅR EN GOD JUL SELVOM NOGLE AF JER ER SYGE OG NOGLE AF JER HAR SYGE BØRN. MÅ JERES BØRN BLIVE RASKE LIGENU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Nattøs

281210 skriver:

At det er juleaften!

Jeg GLÆDER mig til iaften! And, medister, kartofler, brunede kartofler, franske kartofler, rødkål og brun sovs. MUMS! Og bagefter ris'ala'mande.  Bliver helt lækkersulten bare ved tanken om alt den gode mad!

Og så er der selvfølgelig julegaverne! Er næsten lige kommet hjem fra mine svigerforældre hvor jeg byttede julegaver med dem. Fik en kæmpe pakke + en HELT sort sæk med pakker. Så bliver man lidt ''øv'' over de først må åbnes senere.

MEN RIGTIGT GLÆDELIG JUL TIL JER ALLESAMMEN. HÅBER I FÅR EN GOD JUL SELVOM NOGLE AF JER ER SYGE OG NOGLE AF JER HAR SYGE BØRN. MÅ JERES BØRN BLIVE RASKE LIGENU!

Hehe tør vædde med at de fleste gaver er til din gravide mave hehe

Anmeld

24. december 2010

Alberts/

arg del lige nogle af dine  gaver med mig søde <3 kan ikk få nok hihi

har lige fået en KÆMPE gave ind af døren huhuhu kigge er det mon til mig,   SUK nej Til Albert fra Morfar hihi ej er glad for han får dejlige gaver, hihi

og forresten tak for tøjet(:

Kæmpe god jul til jer, hils omkring dig og ønsk god jul fra mig og Albert(:

satser forresten at benjamin kommer til verden de 27 så der skal du føde

Anmeld

24. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

arg del lige nogle af dine  gaver med mig søde <3 kan ikk få nok hihi

har lige fået en KÆMPE gave ind af døren huhuhu kigge er det mon til mig,   SUK nej Til Albert fra Morfar hihi ej er glad for han får dejlige gaver, hihi

og forresten tak for tøjet(:

Kæmpe god jul til jer, hils omkring dig og ønsk god jul fra mig og Albert(:

satser forresten at benjamin kommer til verden de 27 så der skal du føde

De var så lidt.

Jamen, så m vi  for at han kommer ud der.

Anmeld

24. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

De var så lidt.

Jamen, så m vi  for at han kommer ud der.

ja krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.