Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lavet et dukkehus min datter skal have i julegave imorgen.Dertil får hun selvfølgelig div. møbler, dukker og husdyr.
Her er et før og et efter billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wauw! Hvor er det godt lavet!
Kageteenageren skriver: Wauw! Hvor er det godt lavet!
Tak
Jeg har bandet og svovlet over det ski*e hus! Men nu er det endelig færdigt!
TbCp skriver: Tak Jeg har bandet og svovlet over det ski*e hus! Men nu er det endelig færdigt!
Det er bare fedt!
Jeg vil altså også have en mor som dig!
Kageteenageren skriver: Det er bare fedt! Jeg vil altså også have en mor som dig!
Hahaha der fik du mig lige til at lyde meget gammel
Men tak... tror jeg
TbCp skriver: Har lavet et dukkehus min datter skal have i julegave imorgen.Dertil får hun selvfølgelig div. møbler, dukker og husdyr. Her er et før og et efter billede
GUD, det ligner fuldstændigt det jeg havde som barn... wwwooooowww
TbCp skriver: Hahaha der fik du mig lige til at lyde meget gammel Men tak... tror jeg
Sorry... Men min mor har bare aldrig været så kreativ. Jeg syntes det er fedt med sådan nogle gaver!
Er der rødt tag? Det havde mit..vildt.. det ligner mit gamle på en prik. Samme farver og samme slags hus med trappe og afsats og det hele.. det skal hun nok blive glad for
Chalala85 skriver: GUD, det ligner fuldstændigt det jeg havde som barn... wwwooooowww
Ja jeg har også selv haft sådan et som barn så det skulle min datter da også have
Chalala85 skriver: Er der rødt tag? Det havde mit..vildt.. det ligner mit gamle på en prik. Samme farver og samme slags hus med trappe og afsats og det hele.. det skal hun nok blive glad for
Ja taget er rødt.
Det er et Lundby dukkehus, de kan stadig købes, dog noget mere moderne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128