Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var ret så sikker på at kontanthjælpen, starthjælpen osv slet ikke vil blive hævet mere end den var...
Det gør den så, kan jeg se... Har hele tiden fået at vide at det skulle i bero indtil 2013 ca...
Noget jeg har misforstået?
Her er et link på nye satser 2011!
https://www.borger.dk/Emner/arbejde-dagpenge-orlov/dagpenge-og-kontanthjaelp/Sider/kontanthjaelp.aspx#RichHtmlField2Bookmark7
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Jeg var ret så sikker på at kontanthjælpen, starthjælpen osv slet ikke vil blive hævet mere end den var... Det gør den så, kan jeg se... Har hele tiden fået at vide at det skulle i bero indtil 2013 ca... Noget jeg har misforstået? Her er et link på nye satser 2011! https://www.borger.dk/Emner/arbejde-dagpenge-orlov/dagpenge-og-kontanthjaelp/Sider/kontanthjaelp.aspx#RichHtmlField2Bookmark7
Mikkelmusen skriver: Godt spørgsmål. Det havde jeg også forstået...?!
Godt spørgsmål. Det havde jeg også forstået...?!
Ja.. Undre mig meget over, hvorfor det pludselig er ændret...
Det var da ikke særlig meget at kontanthjælpen kom op for mig hvert fald.. ifølge mig kunne de ekstra penge godt have været brugt til noget andet end at give os 2-300 kr mere om måneden.
Low skriver: Det var da ikke særlig meget at kontanthjælpen kom op for mig hvert fald.. ifølge mig kunne de ekstra penge godt have været brugt til noget andet end at give os 2-300 kr mere om måneden.
Ja.. Men syntes nu det er underligt at de sagde det ikke blev sat op, og så bliver det alligevel?
Er det ikke blot blevet inflationsreguleret?
Baagøe skriver: Er det ikke blot blevet inflationsreguleret?
Aner det ikke...
de laver om på reglerne hele tiden, de er ikke til at finde ud af.
det blev aldrig vedtaget at de ikke skulle stige. de snakkede om det men i stedet skar de nogle andre steder så folk på overførsels indkomster ik skulle blive på det samme beløb mens mad , medicin osv steg
så vidt jeg ved i hvert fald
MoarJ skriver: Aner det ikke...
Det vil jeg tro efter at dømme på den procentuelle stigning.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128