hvad synes i piger om denne digel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Anonym trådstarter

sorry det er et ret lille billed men den gad ikke lade mig gemme billedet i ordentlig størrelse :/ ... men hvad sys i àf det i kan se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

Anonym skriver:

sorry det er et ret lille billed men den gad ikke lade mig gemme billedet i ordentlig størrelse :/ ... men hvad sys i àf det i kan se

Waaauuuw flot flot flot

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

det synes jeg nemmerlig og så farven er bare så skide flot synes jeg er helt vild med den og var jeg en mand havde jeg købt og gået med den lige nu hehe

Anmeld

23. december 2010

CamillaT89

Det er vildt smukt! Og det gør det da heller ikke værre med stegen, der bærer det

Anmeld

23. december 2010

slettet_7530

Det kommer an på til hvad, jeg er ikke til fyre i den slags tøj, kun hvis de skal giftes

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Ja ikke dagligdagstøj men til en brudgom... nam nam

Anmeld

23. december 2010

Silvermist

Anonym skriver:

lækkert og lækker

Anmeld

24. december 2010

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Det kommer an på til hvad, jeg er ikke til fyre i den slags tøj, kun hvis de skal giftes

det skal self være en gift mand der har den på hehe min forlovede måtte fanm godt komme i det tøj til vores bryllup

Anmeld

24. december 2010

slettet_7530

Anonym skriver:

det skal self være en gift mand der har den på hehe min forlovede måtte fanm godt komme i det tøj til vores bryllup

Nå ja men der er jo mænd der går i den slags tøj til hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.