Kære alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Klumpe-dumpe

skønne Nsér og Ns-børn.

Vi håber at I alle når sikkert frem til jeres kære og at jeres kære når sikkert frem i morgen. 

Så I alle kan få en rigtig glædelig jul sammen med jeres familie.

Og I alle får lige netop den det i ønsker jer og jeres børn får en helt igennem fantastisk juleaften med det de ønsker sig.

Malucca og jeg drager afsted i morgen tidligt (her er der "fint" vejr, så ingen problemer i at nå frem) Og kommer hjem igen 2. juledag.

Jeg glæder mig til at se, hvordan Malucca reagere på pakkerne og julemanden (som hun er meget bange for!!!)

Jeg selv har fået en rigtig god julegave, nemlig en lille nevø i søndags.  en vaske ægte shake`n bake baby-boy

Til sidst vil Malucca og jeg ønske jer alle og jeres kære en rigtig glædelig jul.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

JustAnotherName

Jeg skulle lige til at oprette et "GLÆDELIG JUL TIL ALLE JER DEJLIGE NS-MENNESKER" ......Men nu hopper jeg da bare med her så i stedet 

GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN !!!

Vi kører til Skanderborg imorgen, og fejrer julen hjemme hos min mor, sammen med bedste/olde-forældrene også. Uhh, jeg glæder mig 

Og 1-juledag skal vi hygge os med hele resten af min familie, og have julefrokost ......inden arbejdet igen kalder for Kenneths vedkommende (han arbejder både 23/12, 25/12 og 26/12)

Jeg håber I alle må få en dejlig jul. Kør forsigtigt, I der skal ud i vejret.
Og NYD DET for om en lille uge, så er dette år slut. Tiden flyver bare afsted.

Jeg glæder mig til forhåbentligt, at komme til at se en MASSE dejlige billeder og få indtryk af, hvor meget hygge og kærlighed alle herinde er omgivet af, store som små.

I ER EN FANTASTISK FLOK, OG JEG ØNSKER JER EN DEJLIG JUL 

Mange kærlige julehilsner fra Katrine
- og en snebold i nakken fra Bianca og Celina

Anmeld

23. december 2010

Skouboe

Glædelig jul herfra også

Anmeld

24. december 2010

Ranarupta

Skønne, skønne piger - jeg vil også gerne ønske en rigtigt glædelig jul og et lykkebringende nytår, hvor sygdom holder sig langt væk fra vores guldklumper, hvor nye lækre babyer kommer til og hvor nye babyer skabes. 

Jeg glæder mig til at få gode råd, lytte til jeres historier, få og give kram og læse FB'er. 

Varme julehilsner, Karina og Albert

Anmeld

24. december 2010

Bondepigen

Tak til jer og glædelig jul til jer allesammen!!!

Anmeld

24. december 2010

NaFe

GLÆDELIG JUL TIL ALLE STORE OG SMÅ, HÅBER I FÅR EN RIGTIG HYGGELIG JULEAFTEN MED JERES KÆRE...

KNUS FRA OS TIL ALLE JER

Anmeld

24. december 2010

ooo

Glædelig jul alle I fantastiske mennesker.Jeg håber at I får en hyggelig dag med jeres familier, og at I får opfyldt alle jeres ønsker.Julekram og smækkys fra Mette.

Anmeld

24. december 2010

otlitrom

Glædelig jul allesammen, ønskes fra det kolde nord.

Jeg er netop vågnet til det smukkeste solskin, over de sneklædte fjelde. Desværre har jeg glemt kablet til at overføre billeder til computer, så dem må I se, når vi kommer hjem.

Jeg håber I og Jeres kære må få en fantastisk fredfyldt jul, med god mad, kærlighed og gaver (nej, jeg bliver aldrig voksen )

De kærligste hilsner fra Anna og krudtuglen i maven

Anmeld

24. december 2010

MORJESPERSEN

Kære alle i søde dejlige damer og børn

Vi vil også ønske jer alle en glædelig jul

Her hjemme bliver 10 med pigerne, lige nu sover de så jeg kan lige når og få lavet det sidste.... der er kun 2 af gæsterne der ikke overnatter så der bliver noget at se til

Pigerne fik lige vores gave her fra morgen af da der er så mange gaver under træet....De fik nogel flotte lænde stole som de bare er helt vilde med

og så op af formidagen fik lige en gave mere, men den stod de selv for at vælge, de var ved at pakke op da jeg kom ind i stuen

Kærlig hilsen her fra familien Jespersen

Anmeld

25. december 2010

anna-jonas

Glædelig jul, også herfra...................vi havde en dejlig juleaften, med min søster og hendes familie på besøg. Ungerne fik urimeligt mange gaver, og Ida skrålede med rundt om træet.

Håber at alle i dejlige Ns'ere får en skøn jul og et lykkebringende nytår.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.