De der små brune kartofler....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Mira0911

I år har jeg valgt at jeg selv vil skrælle og koge dem... Første gang i mit liv... Jeg har et spørgsmål ang. det... 

Hvor længe skal de lige koge? 30 min vil være alt for meget, så vil de være helt udkogt... 

Når I laver dem, hvor længe skal de så koge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

JuelZ

uh jamen ... når jeg laver selv, så koger jeg dem i 10- 15 min alt efter hvor små de er, også "drypper jeg dem af" og ordner sukker og smør på panden så det er klart varmt til når det skal ordnes

Anmeld

23. december 2010

Mira0911

TinaMajdah91Juel skriver:

uh jamen ... når jeg laver selv, så koger jeg dem i 10- 15 min alt efter hvor små de er, også "drypper jeg dem af" og ordner sukker og smør på panden så det er klart varmt til når det skal ordnes

Er det ikke bedst at de får lov at køle ned? Tænker at koge dem i morgen formiddag... 

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

Er det ikke bedst at de får lov at køle ned? Tænker at koge dem i morgen formiddag... 

de køler jo os ned imens man "drypper dem af", men jo der er os nogen som laver dem fx nu også er de helt kolde til imorgen, også sætter man dem på panden, så er det næsten som dem på glas..

Anmeld

23. december 2010

Mira0911

TinaMajdah91Juel skriver:

de køler jo os ned imens man "drypper dem af", men jo der er os nogen som laver dem fx nu også er de helt kolde til imorgen, også sætter man dem på panden, så er det næsten som dem på glas..

Ja okey.. 

Takker for hjælpen... 

Anmeld

23. december 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Vi koger og piller også altid om formiddagen så det er klart og så bruner dem lige inden vi spiser:0)

Anmeld

23. december 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Vi koger og piller også altid om formiddagen så det er klart og så bruner dem lige inden vi spiser:0)

Ville have gjort det idag... Men er for træt til at lave noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.