enormt hurtig hjerteslag nu :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.060 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. december 2010

JuelZ

jeg sidder og slapper af lige nu med en kop kakao og med compen på skødet og en varmepude på ryggen..

Men nu sidder jeg og får helt vildt mærkelig smerte i brystet, - lidt a la der er noget i klemme, det gør sindsyg ondt, og føler mit hjerte slår meget hurtigere end normalt, så min vejrtrækning bliver os mærkelig..

Andre af jer gravide der har haft det tidligt i graviditeten, eller kan det være noget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Muffinmus

svært at sige hvad det er du mærkede, men hjertebanken er jo normalt for gravid, uanset om du sidder stille eller render op at trapper, det kan komme når som helst,  vare kort og så gå væk igen.

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

MariaE skriver:

svært at sige hvad det er du mærkede, men hjertebanken er jo normalt for gravid, uanset om du sidder stille eller render op at trapper, det kan komme når som helst,  vare kort og så gå væk igen.

har det stadig og det gør pisse ondt, bryst smerterne er dog gået i sig selv, men kan stadig mærke hvordan det hele pumper rundt :/

Anmeld

23. december 2010

Bryndis

Det kan måske være fordi at bebsen har det for varmt når du både drikker kakao og sidder med varme foran og bagved. Bare en idé.

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

Bryndis skriver:

Det kan måske være fordi at bebsen har det for varmt når du både drikker kakao og sidder med varme foran og bagved. Bare en idé.

ja det kan du sku godt have ret i ? det har jeg slet ikke tænkt over godt jeg skal over og se film nu, så sidder jeg kun med tæppe om benene

Anmeld

23. december 2010

Bryndis

TinaMajdah91Juel skriver:

ja det kan du sku godt have ret i ? det har jeg slet ikke tænkt over godt jeg skal over og se film nu, så sidder jeg kun med tæppe om benene

Ja god idé Håber det hjælper. Det er rigtig ubehageligt med det hjertebanken.

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

Bryndis skriver:

Ja god idé Håber det hjælper. Det er rigtig ubehageligt med det hjertebanken.

ja for søren :/ øvbøv :s

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

vil da lige tilføje ast fedende ting kan gøre det samme, en slags halsbrand i det øverste af maven, kan føles lidt som om ens brystkasse bliver mast af mursten...aner ikke om du føler det sådan, men kakao og andre fede ting kan i hvert fald udløse det og det er ubehageligt:-)

alm alminox plejer at kunne gøre det hvis det er det der er glat, bare en ide i hvert fald, for det har jeg prøvet flere gange, især med den sidste.

Anmeld

23. december 2010

marloutti

TinaMajdah91Juel skriver:

jeg sidder og slapper af lige nu med en kop kakao og med compen på skødet og en varmepude på ryggen..

Men nu sidder jeg og får helt vildt mærkelig smerte i brystet, - lidt a la der er noget i klemme, det gør sindsyg ondt, og føler mit hjerte slår meget hurtigere end normalt, så min vejrtrækning bliver os mærkelig..

Andre af jer gravide der har haft det tidligt i graviditeten, eller kan det være noget andet

Jeg har tit sådan en stikken i hjertet efterfulgt af hjertebanken.. Tror, det er normalt, men det er ret ubehageligt. Ang om barnet får det for varmt af kakao og varmepude, så står der i min graviditetsbog at fostervandet altid har samme temperatur, uanset om moren har det varmt eller koldt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.