Øv! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. december 2010

L.J.L

Bedst som jeg var ved at blive rask, ringer de fra vuggestuen i tirsdags og bad os hente Lauritz da han kastede op, der var roskildesyge i udbrud dernede. Vi hentede ham og han var utrolig frisk alt taget i betragtning, så håbede på en hurtig omgang. I går eftermiddag ringede min mand og fortalte han kom tidligt hjem fra arbejde da han havde lavet noget dumt med hans ryg, så han lå på sofaen da mig og Lauritz kom hjem fra byen, og kunne ikke bevæge en lillefinger ½ time efter jeg er kommet ind ad døren, mærker både Jeppe og jeg at kvalmen begynder at snige ind på os, og kort tid efter sidder vi med hver vores spand og kaster resterne af frokosten op, og det fortsætter resten af natten

Til morgen havde vi det begge bedre, men trætte og energiforladte da vi ikke har spise noget hele dagen igår eller idag. Lauritz begynder at skide igen, tyndt som vand, og Jeppe tager akut til lægen med hans ryg, og får at vide at der er noget galt med hans ene lunge! Videre til røntgen som ikke viser noget. Så nu går vi i uvished omkring Jeppes ryg/helbred, bedst som Lauritz's roskildesyge er blusset op igen, og med en trist juleaften, hjemme alene, i udsigt. (Ingen julemad, julepynt, julegaver...)

Det er bare hårdt at skulle tage sig af alt herhjemme, når man ingen energi har, og så skulle fortælle sin familie at vi desværre ikke kommer til at holde jul med dem i år

Glædelig jul....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

charlottekri

ved snart ikke hvad jeg skal sige ud over rigtig god bedring!!!

synes bare ikke jeg ville forlade dit indlæg uden at sende jer en stor krammer!

knus charlotte

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Åhhhh nej da rigtig god bedring og glædelig jul til jer alle, selvom den ikke bliver så julet... Hvor er i fra har helt vildt lyst til at komme forbi med lidt jule tam tam til jer

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Åhhhh det er desværre for langt i bo jo ovre på øen... og jeg i Jylland

Anmeld

24. december 2010

TbCp

linselouise skriver:

Bedst som jeg var ved at blive rask, ringer de fra vuggestuen i tirsdags og bad os hente Lauritz da han kastede op, der var roskildesyge i udbrud dernede. Vi hentede ham og han var utrolig frisk alt taget i betragtning, så håbede på en hurtig omgang. I går eftermiddag ringede min mand og fortalte han kom tidligt hjem fra arbejde da han havde lavet noget dumt med hans ryg, så han lå på sofaen da mig og Lauritz kom hjem fra byen, og kunne ikke bevæge en lillefinger ½ time efter jeg er kommet ind ad døren, mærker både Jeppe og jeg at kvalmen begynder at snige ind på os, og kort tid efter sidder vi med hver vores spand og kaster resterne af frokosten op, og det fortsætter resten af natten

Til morgen havde vi det begge bedre, men trætte og energiforladte da vi ikke har spise noget hele dagen igår eller idag. Lauritz begynder at skide igen, tyndt som vand, og Jeppe tager akut til lægen med hans ryg, og får at vide at der er noget galt med hans ene lunge! Videre til røntgen som ikke viser noget. Så nu går vi i uvished omkring Jeppes ryg/helbred, bedst som Lauritz's roskildesyge er blusset op igen, og med en trist juleaften, hjemme alene, i udsigt. (Ingen julemad, julepynt, julegaver...)

Det er bare hårdt at skulle tage sig af alt herhjemme, når man ingen energi har, og så skulle fortælle sin familie at vi desværre ikke kommer til at holde jul med dem i år

Glædelig jul....

Årh nej

Hvor har jeg ondt af jer!

Og her går jeg og piver over at vi måske får svært ved at komme frem pga sneen.... og så jer... Øv hvor er det trist

Rigtig god bedring til jer alle 3!!!

Anmeld

24. december 2010

L.J.L

charlottekri skriver:

ved snart ikke hvad jeg skal sige ud over rigtig god bedring!!!

synes bare ikke jeg ville forlade dit indlæg uden at sende jer en stor krammer!

knus charlotte

Tusind tak for krammet Og glædelig jul til jer.

Anmeld

24. december 2010

L.J.L

twinboys skriver:

Åhhhh nej da rigtig god bedring og glædelig jul til jer alle, selvom den ikke bliver så julet... Hvor er i fra har helt vildt lyst til at komme forbi med lidt jule tam tam til jer

Majbritt

Årh tak Majbritt det var bare sådan en sød tanke

Anmeld

24. december 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Årh nej

Hvor har jeg ondt af jer!

Og her går jeg og piver over at vi måske får svært ved at komme frem pga sneen.... og så jer... Øv hvor er det trist

Rigtig god bedring til jer alle 3!!!

Tusind tak Tina.

Jeg håber i kommer frem trods sneen. Her ovre er det stilnet lidt af efterhånden, og de er begyndt at rydde, ved ikke hvor slemt det står til på Fyn. Vi skulle også meget gerne afsted derover i morgen, hvis ellers helbreddet er blevet bedre

Anmeld

24. december 2010

Frøken Sørensen

Rigtig god bedring til jer alle tre!

Hvordan står det til med Jeppe i dag - Fået flere svar?

Hvor er det da en rigtig øv jul for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.