Bedst som jeg var ved at blive rask, ringer de fra vuggestuen i tirsdags og bad os hente Lauritz da han kastede op, der var roskildesyge i udbrud dernede. Vi hentede ham og han var utrolig frisk alt taget i betragtning, så håbede på en hurtig omgang. I går eftermiddag ringede min mand og fortalte han kom tidligt hjem fra arbejde da han havde lavet noget dumt med hans ryg, så han lå på sofaen da mig og Lauritz kom hjem fra byen, og kunne ikke bevæge en lillefinger
½ time efter jeg er kommet ind ad døren, mærker både Jeppe og jeg at kvalmen begynder at snige ind på os, og kort tid efter sidder vi med hver vores spand og kaster resterne af frokosten op, og det fortsætter resten af natten 
Til morgen havde vi det begge bedre, men trætte og energiforladte da vi ikke har spise noget hele dagen igår eller idag. Lauritz begynder at skide igen, tyndt som vand, og Jeppe tager akut til lægen med hans ryg, og får at vide at der er noget galt med hans ene lunge! Videre til røntgen som ikke viser noget. Så nu går vi i uvished omkring Jeppes ryg/helbred, bedst som Lauritz's roskildesyge er blusset op igen, og med en trist juleaften, hjemme alene, i udsigt. (Ingen julemad, julepynt, julegaver...)
Det er bare hårdt at skulle tage sig af alt herhjemme, når man ingen energi har, og så skulle fortælle sin familie at vi desværre ikke kommer til at holde jul med dem i år

Glædelig jul....
Anmeld