arg taber hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Alberts/

hvad gør man, er der overhovedet noget man kan gøre vasket hår igår som så til at se i badet, og det så en hel paryk og min børste er fyldt med hår bare jeg har redt det igennem en gang,

årh nej mit stakkels hår, vil ikk være skaldet

hvad sker der?

what to do???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

SussieThyssen

Alberts/ skriver:

hvad gør man, er der overhovedet noget man kan gøre vasket hår igår som så til at se i badet, og det så en hel paryk og min børste er fyldt med hår bare jeg har redt det igennem en gang,

årh nej mit stakkels hår, vil ikk være skaldet

hvad sker der?

what to do???

Spiser B2 vitaminer og godt med kalktilskud, og lever med det.
Jeg hører selv til dem der har fældet enormt under graviditeter, men håret kommer sig skam igen bagefter, selvom der godt kan gå op til et par år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

SussieThyssen skriver:

Spiser B2 vitaminer og godt med kalktilskud, og lever med det.
Jeg hører selv til dem der har fældet enormt under graviditeter, men håret kommer sig skam igen bagefter, selvom der godt kan gå op til et par år.

Kærligst
Sussie

er ikke gravid(: men fødte godt nok for knap 4 mdr siden. men opdaget det først igår.

men hvor kan man få de der b2

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Alberts/ skriver:

er ikke gravid(: men fødte godt nok for knap 4 mdr siden. men opdaget det først igår.

men hvor kan man få de der b2

Det er helt normalt at der kan komme en ordentligt hormonryk noget tid efter man har født. Det er gerne der mit hår er blevet mørkere fx.

B2 køber du på apoteket.
Tag en om dagen i en uge og hold 14 dages pause og så igen en om dagen igen i en uge og 14 dages pause her gennem vinteren.
Du skal ikke blive forskrækket over at du tisser skriggult når du tager dem, det er blot det overskudende B vitamin der kommer med ud.

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt at der kan komme en ordentligt hormonryk noget tid efter man har født. Det er gerne der mit hår er blevet mørkere fx.

B2 køber du på apoteket.
Tag en om dagen i en uge og hold 14 dages pause og så igen en om dagen igen i en uge og 14 dages pause her gennem vinteren.
Du skal ikke blive forskrækket over at du tisser skriggult når du tager dem, det er blot det overskudende B vitamin der kommer med ud.

okay super mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.