Øv øv øv :( Så kom dommen! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Ina33

Jeg har tidligere skrevet som anonym, da min mor (stedmor) gik til undersøgelser for kræft i bugspytkirtlen, i dag kom dommen. Det ER kræft, helt hvor meget det har bredt sig ved man ikke endnu, men fremtidsudsigterne er ikke gode.

Åhhh jeg kan næsten ikke bære det. Min søn bliver 5 år i morgen, og vi skal holde fødselsdag i aften, jeg ved slet ikke om jeg magter det.

Øv øv øv hvor er livet bare hårdt og uretfærdigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Øv , kræft er vireklig noget fanden har skabt  

Du får lige en ordentlig jule  fra mig , og såååå håber jeg sådan de kan gøre noget for din mor .

Anmeld

23. december 2010

Tulle28

Det er jeg ked af at høre Det er sådan en tarvelig sygdom.

Håber I får en godaften og jul på trods.

Stort knus

Anmeld

23. december 2010

linemus

Øv, det gør mig ondt Husk at fokusere på de gode stunder I nu har sammen. Jeg håber I får en god aften og en god jul trods alt. Det er bare så pokkers svært at være i uvished, indtil svarene om hvor slemt det er kommer, men tro på det bedste.

Knus Line

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Åhhh det er så uretfærdigt... Håber hun kan få noget hjælp og at i må få en dejlig jul alligevel... men forstår dig godt...

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

FrkT

Åhhh det gør mig virkelig ondt at høre.

Min mor fik også erklæret kræft i februar måned (brystkræft), og er nu heldigvis erklæret rask. Men kan tydeligt huske de mange skræmmende tanker man får. Og ved det er hårdt at komme igennem.

Nu har jeg ikke den store forstand på den slags kræft din mor har, så ved ikke hvor "slemt" det er. Men ved at vi har nogle rigtigt dygtige læger her i landet, og de vil gøre alt de kan for at helbrede din mor. Så tro på det!

Jeg krydser fingre for at dommen bliver at det ikke er så slem en grad af kræft hun har.

Tusind  til dig.... og hvis du får brug for en at tale med kan du bare sende mig en besked 

Anmeld

23. december 2010

B&J

kan slet ikke forstille mig hvordan det må¨være af få afvide  men en mega jule krammer skal du have og håber i får en god fødselsdag og en dejlig jul

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

Sikke en forfærdentlig besked. Nyd den tid I har nu og og fortsæt med at skabe minder

Anmeld

23. december 2010

klmf

Mange tanker til dig og din mor og resten af familien. Det er så hårdt at skulle igennem, prøv at sætte pris på den tid I har.

Og tillykke med drengen også

Anmeld

23. december 2010

Najsen86

Håber du klarer det alligevel.. kræft er noget fanden har skabt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.