Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har endelig fået svar på kærestens sædprøve, og han virker heldigvis som han skal Vi er så lettede over det - og kæresten er selvfølgelig pavestolt Så er det bare mig det er i vejen med. Skal snakke med gynækologen igen i det nye år, og finde ud af hvordan vi fortsætter her fra... Det blir' spændende!
Vil lige i samme åndedrag ønske jer alle en glædelig jul - håber i alle får jeres babyønske opfyldt snarest!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er det dejligt for jer tillykke med det fine svar
og glædelig jul til jer også
Louisiana28 skriver: Vi har endelig fået svar på kærestens sædprøve, og han virker heldigvis som han skal Vi er så lettede over det - og kæresten er selvfølgelig pavestolt Så er det bare mig det er i vejen med. Skal snakke med gynækologen igen i det nye år, og finde ud af hvordan vi fortsætter her fra... Det blir' spændende! Vil lige i samme åndedrag ønske jer alle en glædelig jul - håber i alle får jeres babyønske opfyldt snarest!!
Dejligt at vide at han er superman til de små svømmere... og krydser så for at du også bare er helt klar... og i så bare skal have lidt starthjælp
og glædelig jul til dig og dine kære også
Majbritt
Det lettede lige en kæmpe bekymring fra skulderen, har været så bange for, at den var gal med os begge to.
Håber gynækologen vil give mig Pergotime igen, og at det er nok med dem
EJ HVOR DEJLIGT AT HØRE!!! TILLYKKE SØDE!!!
ønskebarn74 skriver: EJ HVOR DEJLIGT AT HØRE!!! TILLYKKE SØDE!!!
Jaaaaaa, det er sååååå skønt Taaaaaaaak Manden er også meeeeeeget stolt, han er slet ikke til at skyde igennem
det var da dejligt, det er jo et skridt i den rigtige retning glædelig jul til dig også og må det snart blive jeres tur
Pyha, sikke en lettelse! Og dejligt for jer! Håber i har held i sprøjten snart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128