Jeg føler mig bare SÅ enormt heldig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. december 2010

quindelist

Halløj

Jeg har i nogen tid fulgt med på sidelinjen. Men nu er det vist på tide at jeg også giver lyd fra mig.

JUBIII jeg har testet positiv i dag (på alle de 5 test jeg har brugt ). Efter 4 år uden held med hjemmearbejdet, skulle der kun et enkelt IUI-H forsøg til og så var den der.

Jeg føler mig ubeskriveligt glad og lettet og som overskriften siger også meget heldig. Specielt når jeg tænker på de af jer hvor det bare er rigtig rigtig svært.

Her i huset har vi fået den julegave vi ønskede os allermest, det er jo næsten ikke til at tro efter så lang tid....  

God jul til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

oo

neeeeeij hvor dejligt!! TILLYKKE

Anmeld

23. december 2010

lotte32

Hvor er det bare fedt  og dejligt at der kun skulle et enkelt forsøg til..

God jul

Lotte

Anmeld

23. december 2010

Lou87

quindelist skriver:

Halløj

Jeg har i nogen tid fulgt med på sidelinjen. Men nu er det vist på tide at jeg også giver lyd fra mig.

JUBIII jeg har testet positiv i dag (på alle de 5 test jeg har brugt ). Efter 4 år uden held med hjemmearbejdet, skulle der kun et enkelt IUI-H forsøg til og så var den der.

Jeg føler mig ubeskriveligt glad og lettet og som overskriften siger også meget heldig. Specielt når jeg tænker på de af jer hvor det bare er rigtig rigtig svært.

Her i huset har vi fået den julegave vi ønskede os allermest, det er jo næsten ikke til at tro efter så lang tid....  

TILLYKKE !!!!!!!!!!!!!!!!

Bedre julegave kan man ikke få nej...
Jeg testede selv positivt d. 23 dec sidste år
- dog helt på normalvis og kun prøvet halvanden måned, så tager hatten af for jer der har kraften til og sku mere igennem...
TILLYKKE TILLYKKE OG GLÆDELIG JUL

Anmeld

23. december 2010

håber snart det er os

kæmpe stort tillykke 

Anmeld

23. december 2010

Sophia'smor

STORT TILLYKKE 

Rigtig glædelig jul

Anmeld

23. december 2010

Sakris

Tillykke... Det var da den bedste gave man kunne få! Så glædelig jul og tillykke

Anmeld

23. december 2010

Mullefisen2011

quindelist skriver:

Halløj

Ej hvor dejligt

Sikke en julegave i har fået jer.. STORT Tillykke

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

Hvor vidunderligt for jer, STOOOOOORT tillykke

Anmeld

23. december 2010

ønskebørn74

quindelist skriver:

Halløj

TILLYKKE SØDE!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.