Det var ikke pænt gjort.. ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. december 2010

lotte32

I år skal vi holde jul ved min moar, men for at hun ikke skal stå med det hele har vi tilbudt at stege ænderne og medisteren, og det er længe siden vi købte dem og de har lagt til tø siden igår morges, og er nu klar til at komme i ovnen imorgen tidlig

Men altså, ja jeg keder mig lidt idag

så ringede lige til min mor for 10 min. siden og spurgte stille og roligt hvornår hun mente at jeg skulle tage ænderne op af fryseren hihi hun blev først helt stille og derefter sådan helt "jamen, de skal da op flere dage før og nu når vi det jo ikke og hvad skal vi så gøre og har vi nu nok mad" 

det hele kom væltende i en køre,  så kunne slet ikke få et ord indført.. men det lykkedes mig da til sidst at få fortalt at de altså er tøet og klar

Og hun tog det pænt, men truede dog med at droppe gaven til mig.. hun er sgu herlig

Drillenissen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

lotte31 skriver:

I år skal vi holde jul ved min moar, men for at hun ikke skal stå med det hele har vi tilbudt at stege ænderne og medisteren, og det er længe siden vi købte dem og de har lagt til tø siden igår morges, og er nu klar til at komme i ovnen imorgen tidlig

så ringede lige til min mor for 10 min. siden og spurgte stille og roligt hvornår hun mente at jeg skulle tage ænderne op af fryseren hihi hun blev først helt stille og derefter sådan helt "jamen, de skal da op flere dage før og nu når vi det jo ikke og hvad skal vi så gøre og har vi nu nok mad" 

det hele kom væltende i en køre,  så kunne slet ikke få et ord indført.. men det lykkedes mig da til sidst at få fortalt at de altså er tøet og klar

Og hun tog det pænt, men truede dog med at droppe gaven til mig.. hun er sgu herlig

Drillenissen

He he sådan må man aldrig sige til en moar... Pyyyh er du gal man det turde jeg ikke en gang sige til min moar,,, griner

Anmeld

23. december 2010

lotte32

twinboys skriver:

He he sådan må man aldrig sige til en moar... Pyyyh er du gal man det turde jeg ikke en gang sige til min moar,,, griner

nej det ved jeg  men det var sjåååvt Håber dog aldrig at mine børn vil finde på sådanne numre med mig

Lotte

Anmeld

23. december 2010

eElak

Eeeeeeeeeeeeevil 

Anmeld

23. december 2010

lisesp83

Ondt, men sjovt. 

God jul..

Anmeld

23. december 2010

twinboys

lotte31 skriver:

nej det ved jeg  men det var sjåååvt Håber dog aldrig at mine børn vil finde på sådanne numre med mig

Lotte

Bølle... bare vent dig

Anmeld

23. december 2010

Pena

lotte31 skriver:

Lotte

Årh ja mand. Jeg kan lige forestille mig min mors reaktion hvis jeg havde sagt det.

Men faktisk ret sjovt.

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

vores have... og de billeder der blev taget i den 1½ m dynge vi har, blev for rystet...!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

lotte31 skriver:

Drillenissen

ups... sorry forkert tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.