Når "gammelmor" blir stædig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. december 2010

SussieThyssen

Ja, altså..det er nu ikke mig der er "gammelmor" denne gang, men min mor på 75.
Hun har meget tappert indstillet sig på den første jul i hendes liv, hvor hun måske ikke vil komme til at fejre julen med alle os andre.
Hun bor i Stenlille på Vestsjælland som den eneste af vores lille familie, og har nu sat sig den ide i hovedet, at vil hun ikke køre, så skal ingen hente hende herover.
Men, som min mand har sagt, så kan det jo være hun kommer til at bestemme sig om, hvis han først holder i hendes indkørsel, for holde jul med familien, det skal hun.
Det skulle også passe, jeg har 2 tudevorne tøser med tanken om at mormor ikke kommer, især den mellemste.
Så mon ikke hun alligevel kommer til Fyn enten på den ene eller den anden måde, om Niels så skal smække hende over skulderen og bære hende over broen

Er der nogen af jer, der har sådan nogle stædige kameler i familien???

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Fines mor

SussieThyssen skriver:

Ja, altså..det er nu ikke mig der er "gammelmor" denne gang, men min mor på 75.
Hun har meget tappert indstillet sig på den første jul i hendes liv, hvor hun måske ikke vil komme til at fejre julen med alle os andre.
Hun bor i Stenlille på Vestsjælland som den eneste af vores lille familie, og har nu sat sig den ide i hovedet, at vil hun ikke køre, så skal ingen hente hende herover.
Men, som min mand har sagt, så kan det jo være hun kommer til at bestemme sig om, hvis han først holder i hendes indkørsel, for holde jul med familien, det skal hun.
Det skulle også passe, jeg har 2 tudevorne tøser med tanken om at mormor ikke kommer, især den mellemste.
Så mon ikke hun alligevel kommer til Fyn enten på den ene eller den anden måde, om Niels så skal smække hende over skulderen og bære hende over broen

Er der nogen af jer, der har sådan nogle stædige kameler i familien???

Kærligst
Sussie

Åhh jaa... desværre, men ikke så positivt som din haha:-) Min mor er tæt på de 70, og hun nægter at kører til Sjælland og holde jul. Nej nej det er jo nemmere at komme til Jylland, hvor min bror bor. Tsk tsk, så hun skuffer min søster og hendes børn utrolig meget. Det gør ondt... ;-(

Anmeld

23. december 2010

TbCp

sådan var min morfar den sidste jul han levede...der var intet der kunne få ham afsted!

Min mor kørte også forbi, men ikke om han ville!

Anmeld

23. december 2010

LR85

Hahah, det er da godt a din mand er stædig selv og henter hende, for selvfølgelig skla hun med

Håber i får en dejlig jul, alle sammen

Anmeld

23. december 2010

eElak

"Gammel-moffe" er også ret så stædig (og det er der jeg har det fra...) 

Vandrørerne er frosset til herhjemme, så jeg stod til ikke at have noget vand i hanerne til juleaften... og sjovt nok - julen skal holdes her.. 

Forslog om knægten og jegikke skulle komme op til ham (selvom jeg helst var fri - der er fandme langt)... 

Men NEJ - det må vi da løse, så han har købt 12 liter vand..

så er det nu jeg siger at der kom en blikkenslager i eftermiddags og lavede en midlertidig løsning, så der er vand i køkkenet igen...  

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Ja, det er nogle værre nogle, de gamle nisser.

Godt med vand i hanen igen

Anmeld

23. december 2010

Fines mor

KaLee skriver:

"Gammel-moffe" er også ret så stædig (og det er der jeg har det fra...) 

Vandrørerne er frosset til herhjemme, så jeg stod til ikke at have noget vand i hanerne til juleaften... og sjovt nok - julen skal holdes her.. 

Forslog om knægten og jegikke skulle komme op til ham (selvom jeg helst var fri - der er fandme langt)... 

Men NEJ - det må vi da løse, så han har købt 12 liter vand..

så er det nu jeg siger at der kom en blikkenslager i eftermiddags og lavede en midlertidig løsning, så der er vand i køkkenet igen...  

Hvordan fik du vandet tilbage?

Vi har ikke noget vand pt. vi mente problemet var løst sidste år, men åbenbart ikke nok.

Anmeld

23. december 2010

eElak

Fines mor skriver:

Hvordan fik du vandet tilbage?

Vi har ikke noget vand pt. vi mente problemet var løst sidste år, men åbenbart ikke nok.

Æhm.. 

Der er - midlertidigt - rør fra badeværelset ind til køkkenet, så vandhanen er tilsluttet på den måde.... 

Efter nytår bliver det forhåbentligt lavet... 

Jeg bor i en nyrenoveret lejlighed fra 2009 - men arbejdet er lavet SÅ elendigt!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.