årh manner en dum periode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Anonym trådstarter

jeg er kommet ind i alt er bare imod mig

er røv syg og har  været det i  måned og er alene med min søn

i søndags besvimet jeg så lige ned af 16 trapper, med ryg og baghovede først, fik en ordenlig hjernerystelse men ingen kunne passe min søn så har slæbt mig selv rundt i hele huset for at aktivere ham, har prøvet at være så overskudsaktig som man nu kan være når man har hjerneryselse slået ryg og røv og kæmpe hudafskrabning på hele ryggen og røven,

tanken om at mig og min søn i januar skal have taget lorte blodprøver til faderskabssag,

en dreng som i nat var ved at blive kvalt i sin dyne så sov ikk efter klokken 1 for var bange for det skulle ske igen,

et hus som ligner et bombet lokum fordi  jeg kun lige har overskud til at hygge om min søn,

og så er jeg skide uviden om jeg kan holde jul imorgen for der er så meget sne at det er løgen, og spejlglat så måske en jul muttes og alene med en rugbrødsmad for har ik kunne handle, arg altså har snart iik mere overskud!

og har en søn som max vil sove 15 min om dagen   suk

sorry for ynk havde bare lige brug for luft så jeg har lidt luft igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Jetjen

Anonym skriver:

i søndags besvimet jeg så lige ned af 16 trapper, med ryg og baghovede først, fik en ordenlig hjernerystelse men ingen kunne passe min søn så har slæbt mig selv rundt i hele huset for at aktivere ham, har prøvet at være så overskudsaktig som man nu kan være når man har hjerneryselse slået ryg og røv og kæmpe hudafskrabning på hele ryggen og røven,

tanken om at mig og min søn i januar skal have taget lorte blodprøver til faderskabssag,

en dreng som i nat var ved at blive kvalt i sin dyne så sov ikk efter klokken 1 for var bange for det skulle ske igen,

et hus som ligner et bombet lokum fordi  jeg kun lige har overskud til at hygge om min søn,

og så er jeg skide uviden om jeg kan holde jul imorgen for der er så meget sne at det er løgen, og spejlglat så måske en jul muttes og alene med en rugbrødsmad for har ik kunne handle, arg altså har snart iik mere overskud!

Det lyder godt nok som en meget ond cirkel du er kommet ind i. Krydser fingre for at den snart slutter og du får en glædelig jul og et godt nytår!

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Jetjen skriver:

Det lyder godt nok som en meget ond cirkel du er kommet ind i. Krydser fingre for at den snart slutter og du får en glædelig jul og et godt nytår!

håber også snart at jeg kommer ud af den,

men god jul og godt nytår til dig

Anmeld

23. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

har helt ondt af dig

Er det faderen som ikke tror, at han er faren?

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

har helt ondt af dig

Er det faderen som ikke tror, at han er faren?

han ved godt han er faren men han vil intet have med min søn at  gøre, og han har også  gjort mange dumme ting den seneste tid at han ikk må vide hvor vi bor, eller have noget med sin søn at gøre for politiet og for amtet

Anmeld

23. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

han ved godt han er faren men han vil intet have med min søn at  gøre, og han har også  gjort mange dumme ting den seneste tid at han ikk må vide hvor vi bor, eller have noget med sin søn at gøre for politiet og for amtet

Ej hvor træls, håber det kommer til at gå alt sammen

Træls når mænd ikke vil tage ansvar

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Ej hvor træls, håber det kommer til at gå alt sammen

Træls når mænd ikke vil tage ansvar

mega irreterende

Anmeld

23. december 2010

LRJ

Anonym skriver:

KÆMPE til dig
kender det godt med man er syg, men ingen gider hjælpe Selvom jeg bor sammen med faren Jeg får heller ikk ryddet så meget op, pga jeg ikk har overskud og har et barn der næsten ALDRIG sover mere end 30 min i løbet af en dag, og får ikk så meget hjælp af min kæreste, men han arbejder os fra 05-21 li pt
Men sys da du skal være hjem være hjem, og bare koncentrere dig om dig og din søn..

Håber du kommer igennem det

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

KÆMPE til dig
kender det godt med man er syg, men ingen gider hjælpe Selvom jeg bor sammen med faren Jeg får heller ikk ryddet så meget op, pga jeg ikk har overskud og har et barn der næsten ALDRIG sover mere end 30 min i løbet af en dag, og får ikk så meget hjælp af min kæreste, men han arbejder os fra 05-21 li pt
Men sys da du skal være hjem være hjem, og bare koncentrere dig om dig og din søn..

Håber du kommer igennem det

årh krammer til dig også.

orker heller ikk ar rydde op lige pt, må komme når mit hovede virker igen*suk*

Anmeld

23. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

mega irreterende

Ja, ikke alle er lige heldige med mænd, jeg ved med garenti at min mand bliver hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.