Indlagt :-(:->

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

AnneH

Hej tøser.

Desværre kan jeg ikke bruge sætningen intet nyt er godt nyt. Jeg ligger nemlig stadig i den sammen seng uden at have haft kontakt med en eneste læge. Dog er sygeplejerskerne rigtig søde og meget forstående.

Jeg er ved at være et varg af at ligge her og vente anden vådt og tørt udover det drop jeg har fået lagt. Men har fået en beroligende pille, som jeg håber snart virker.

Sygeplejersken mener dog jeg at jeg nok skal komme til i dag, da hun ikke før har oplevet at bliver afvist to gange i træk. Men fordi jeg ikke har smerter så kommer jeg bagerst i køen.

Det er hårdt at ligge her og det er meget underligt at ikke få noget at spise i en hel dag - igen! Om en have time er det 24timer siden jeg sidst spiste.

Så kryds fingre for at de snart kommer og henter mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

LISBETH:-)

Øv øv øv hvor er det trist.

Jeg  alt hvad jeg kan for at du snart kommer til, og kan komme hjem igen og forhåbentlig få en god jul alligevel.

Anmeld

23. december 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

Hej tøser.

Desværre kan jeg ikke bruge sætningen intet nyt er godt nyt. Jeg ligger nemlig stadig i den sammen seng uden at have haft kontakt med en eneste læge. Dog er sygeplejerskerne rigtig søde og meget forstående.

Jeg er ved at være et varg af at ligge her og vente anden vådt og tørt udover det drop jeg har fået lagt. Men har fået en beroligende pille, som jeg håber snart virker.

Sygeplejersken mener dog jeg at jeg nok skal komme til i dag, da hun ikke før har oplevet at bliver afvist to gange i træk. Men fordi jeg ikke har smerter så kommer jeg bagerst i køen.

Det er hårdt at ligge her og det er meget underligt at ikke få noget at spise i en hel dag - igen! Om en have time er det 24timer siden jeg sidst spiste.

Så kryds fingre for at de snart kommer og henter mig.

Ej søde... Puha.. sikke en omgang... Hod da op nu må de da godt få fingrene ud!!! Føler med dig og din mand og så lige op til jul... Håber du når hjem og fejre den!!!

Kæmpetil jer begge to!!!

Anmeld

23. december 2010

tb

ej, hvor er det noget trælst noget  håber da godt nok for dig at de snart får dig tjekket!!

herfra

Anmeld

24. december 2010

AnneH

God morgen tøser.

Jeg kom til i går aftes omkring kl 23, så det var godt nok en meget lang dag. Var tilbage på min egen stue mellem 2 - 2.30 og fik endelig noget at spise!!!

Jeg fik foretaget en udskrabning og en kikkertoperation. De kunne ikke se graviditet uden for liv moderen, men de prikke så hul på cysten.

Puha jeg er lettet over det er overstået. Og jeg skulle meget gerne komme hjem senere i dag!! Så vi rigtig kan fejre jul!!

Det har godt nok været et par hårde dage, men nu er det ved at være ovre så det er bare skønt. Men føler mig lidt pustet

Anmeld

24. december 2010

BabyMus

Hvor dejligt du endelig kunne komme til, selvom det var så sent. Håber du snart kommer hjem. Rigtig glædelig jul. (:

Anmeld

24. december 2010

håber snart det er os

hvor dejligt søde håber du snart bliver udskrevet 

rigtigt glædelig jul 

Anmeld

24. december 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

God morgen tøser.

Jeg kom til i går aftes omkring kl 23, så det var godt nok en meget lang dag. Var tilbage på min egen stue mellem 2 - 2.30 og fik endelig noget at spise!!!

Jeg fik foretaget en udskrabning og en kikkertoperation. De kunne ikke se graviditet uden for liv moderen, men de prikke så hul på cysten.

Puha jeg er lettet over det er overstået. Og jeg skulle meget gerne komme hjem senere i dag!! Så vi rigtig kan fejre jul!!

Det har godt nok været et par hårde dage, men nu er det ved at være ovre så det er bare skønt. Men føler mig lidt pustet

for at i når hjem og fejre julen!!!!

Anmeld

24. december 2010

anna-jonas

Øvvvv.............håber at du kommer for tidligt, så du kan nå at få lidt julemad, og hygge.

Mange hilsner Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.