billed af jer lige nu :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Hvad er der? 

(er I ved at være klar til i morgen, søde?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Hvad er der? 

(er I ved at være klar til i morgen, søde?)

Det er sq da et godt billede søde... 

Ja, vi mangler faktisk kun forberedelserne af mad og konfekt... 

Hvad med Jer? 

Anmeld

23. december 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Det er sq da et godt billede søde... 

Ja, vi mangler faktisk kun forberedelserne af mad og konfekt... 

Hvad med Jer? 

Mange tak  Det er ellers bare et hurtigt snapshot.....

Ja vi har været (Jens og jeg altså) ude ved mine forældre i dag. Jens har forberedt al maden og jeg har pyntet juletræ. Det er så meningen at mor skal sætte ænderne i ovnen i aften, så de skal stå der hele natten (Jens har gjort dem helt klar), men hun ringede for 1½ time siden at de har fået strømafbrydelse ude i den by de bor i, så hun håber at strømmen når at komme så hun kan sætte dem i ovnen i aften, ellers må de komme ind i morgen tidlig. Total typisk!

Anmeld

23. december 2010

DK

FrkT skriver:

Ihhh Ditte. Du er bare SÅ SMUK  (sender STORE misundelsesøjne efter dig )

Taaak! Det er dejligt med det hvide lys fra skærmen! Jeg er ellers helt pink over det hele, fordi min krop bare er fyldt til randen med vand!

Og lige over! Hvor er dine øjne bare FLOTTE!!!

Knus og julestøv fra Miss Piggy

Anmeld

23. december 2010

FrkT

DK skriver:

Taaak! Det er dejligt med det hvide lys fra skærmen! Jeg er ellers helt pink over det hele, fordi min krop bare er fyldt til randen med vand!

Og lige over! Hvor er dine øjne bare FLOTTE!!!

Knus og julestøv fra Miss Piggy

Hehe pink.... lyder nu ellers helt juleagtig  Men kan forestille mig at det ikke er særlig rart...

Ihhh tusind tak 

Anmeld

23. december 2010

HelleBelle

DK skriver:

Værsgo! Iført ny gravid-strik-kjole-ting, på tilbud til en hund fra H&M i går. Skøøønt!

Og glædelig JUL allesammen!!

hvor er du bare smuk!

Anmeld

23. december 2010

DK

FrkT skriver:

Hehe pink.... lyder nu ellers helt juleagtig  Men kan forestille mig at det ikke er særlig rart...

Ihhh tusind tak 

Det gør faktisk ikke ondt. Mikkel går bare og prikker til mig hele tiden og fniser, fordi der kommer helt hvide finger/hånd mærker der hvor han har prikket/trykket, he he!!

Anmeld

23. december 2010

DK

HelleBelle skriver:

hvor er du bare smuk!

Tak

Jeg var så dum at gå i H&M med 5 år yngre og 15 (arghh okay måske nok nærmere 25) kilo lettere SUPER BABE lillesøster i går, og at stå ved siden af hende og prøve julekjoler... det var bare... dumt!

Så tak for komplimenterne!!

Anmeld

23. december 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Mange tak  Det er ellers bare et hurtigt snapshot.....

Ja vi har været (Jens og jeg altså) ude ved mine forældre i dag. Jens har forberedt al maden og jeg har pyntet juletræ. Det er så meningen at mor skal sætte ænderne i ovnen i aften, så de skal stå der hele natten (Jens har gjort dem helt klar), men hun ringede for 1½ time siden at de har fået strømafbrydelse ude i den by de bor i, så hun håber at strømmen når at komme så hun kan sætte dem i ovnen i aften, ellers må de komme ind i morgen tidlig. Total typisk!

Håber de får strømmen igen og I kan få den lækre mad i morgen... 

Anmeld

23. december 2010

FrkT

DK skriver:

Det gør faktisk ikke ondt. Mikkel går bare og prikker til mig hele tiden og fniser, fordi der kommer helt hvide finger/hånd mærker der hvor han har prikket/trykket, he he!!

Uhhh det lyder ligesom mig når jeg bliver stukket af myg (er meget allergisk og skal tage piller hver gang jeg bliver stukket).....

Håber hævelsen forsvinder så snart du har født!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.