Det går stille og roligt frem ad :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Nu er grøden lavet til a la manden, kartoflerne er skrællet, øl og vand er på køl, and og steg blev lagt i køleren i går aftes, dellerne er stegt, medisteren er kogt og mandlerne er smuttet Så er der vist ikke mere jeg kan lave i dag, og i morgen kan bare komme an

GLÆDELIG JUL!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

ekzunz

Jeg bliver da helt misundelig over din ro!!!! Jeg har også stegen og ænderne i køleskabet, og grøden er lavet, men gaverne er ikke pakket ind, og mandlerne er ikke smuttet.....

Og værst af alt - ungerne er endnu ikke blevet klippet, og jeg GIDER ikke gå ud i det her vejr..... 

Langhåret eller trimmer = pest eller kolera....

Tak i lige måsen - glædelig jul

Anmeld

23. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Znuzke skriver:

Jeg bliver da helt misundelig over din ro!!!! Jeg har også stegen og ænderne i køleskabet, og grøden er lavet, men gaverne er ikke pakket ind, og mandlerne er ikke smuttet.....

Og værst af alt - ungerne er endnu ikke blevet klippet, og jeg GIDER ikke gå ud i det her vejr..... 

Langhåret eller trimmer = pest eller kolera....

Tak i lige måsen - glædelig jul

Livet er for kort til julestress Jeg skal på job i aften, og har bedre ting at bruge min juleaftensdag på end ar fare rundt. Fx. kommer en veninde på besøg med hendes 2 børn i morgen formiddag, svigermor kommer først på eftermiddagen og bytter gaver og så kommer svigerfar for at fejre jul med os

Anmeld

23. december 2010

MariaJ

Jeanne skriver:

Nu er grøden lavet til a la manden, kartoflerne er skrællet, øl og vand er på køl, and og steg blev lagt i køleren i går aftes, dellerne er stegt, medisteren er kogt og mandlerne er smuttet Så er der vist ikke mere jeg kan lave i dag, og i morgen kan bare komme an

GLÆDELIG JUL!!!!!

Ih, hvor er du velforberedt. Gid det var mig. Her er vi som altid lidt bagud med alting. Jeg mangler stadig at købe en julegave, men alle de andre er pakket ind og klar. Maden er vi slet ikke begyndt på og træet er ikke pyntet endnu. Manden er på arbejde i dag, men lige nu sover Johanna endelig middagslur, så jeg prøver lige at samle lidt kræfter til at gå i gang med et eller andet fornuftigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.