Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sådan i kølvandet på snestormen, som vi nu intet har mærket til, så vil jeg da SUPER gerne se jeres snebilleder
Vi har så lidt sne så man ind i mellem er i tvivl om det ER sne eller bare rim Meeeen lidt har vi da
Sådan ser det ud i Ølstrup:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dog er der ingen børn på mine billeder endnu men her er vores vinterbilleder.. også var vi heldige at finde et enkelt træ hvor der stadig var grønne blade og lign på
Line&Liam skriver: Sådan i kølvandet på snestormen, som vi nu intet har mærket til, så vil jeg da SUPER gerne se jeres snebilleder Vi har så lidt sne så man ind i mellem er i tvivl om det ER sne eller bare rim Meeeen lidt har vi da Sådan ser det ud i Ølstrup:
Det her er taget hos mine forældre..
og nr to er hos os i haven...
Hvor ser det idyllisk ud
Slet ikke flere der vil dele billeder? Kunne godt tænke mig at se hvor voldsom sneen har været ved de dejlige baby.dk brugere
Line&Liam skriver: Slet ikke flere der vil dele billeder? Kunne godt tænke mig at se hvor voldsom sneen har været ved de dejlige baby.dk brugere
jeg smider et billede mere om ikk så længe... skal bare lige have tøj på..
Sneen i Haderslev i vores have...
mig i haven... og de billeder der blev taget at mig hvor jeg står i en sne dynge der 1½ m høj blev rystede...
Hooold da op! Sikke nogle flotte billeder! Og sikke da en måsfuld sne i har fået!! Jøses Håber ikke nogen af jer skal ud og køre til jul
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128