barnevogn på rulletrappen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. december 2010

SHERO

Nu står jeg og skal med århus-odden færgen idag, som jeg har gjort flere gange. Har været det 3 gange med barnevognen. I århus går man ombord via bildækket, men i odden insistere de på man skal tage rulletrappen, fordi bilerne blir forsinket hvis de skal vente på mig... HMM. Sidst gik det galt, havde min søn i bæresele og en sød mand hjalp mig op, men væltede bagover lige som han gik på rulletrappen og fik barnevogn og bagage over sig.

Kan jeg ikke godt kræve at tage bildækket, kan da ikke være rigtig de bliver ved med at insistere på jeg ikke må. Ved det er galt i dag, men kan få hjælp af min far på den anden side, men chancene for det går galt er minimale i forhold til den lorte rulletrappe. Tager sjældent der over, fordi jeg ikke kan lide den...

Men kan jeg ikke godt kræve det? eller er det kun mig der ikke kan se en fuld oppakket barnevogn og rulletrappe ikke passer sammen?

God jul til alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Mullebergen

Det har jeg ofte gjort når jeg skulle med toget, da elevatorene ofte ikke virker på de forskellige stationer 

Anmeld

23. december 2010

Tulle28

Tullen85 skriver:

Nu står jeg og skal med århus-odden færgen idag, som jeg har gjort flere gange. Har været det 3 gange med barnevognen. I århus går man ombord via bildækket, men i odden insistere de på man skal tage rulletrappen, fordi bilerne blir forsinket hvis de skal vente på mig... HMM. Sidst gik det galt, havde min søn i bæresele og en sød mand hjalp mig op, men væltede bagover lige som han gik på rulletrappen og fik barnevogn og bagage over sig.

Kan jeg ikke godt kræve at tage bildækket, kan da ikke være rigtig de bliver ved med at insistere på jeg ikke må. Ved det er galt i dag, men kan få hjælp af min far på den anden side, men chancene for det går galt er minimale i forhold til den lorte rulletrappe. Tager sjældent der over, fordi jeg ikke kan lide den...

Men kan jeg ikke godt kræve det? eller er det kun mig der ikke kan se en fuld oppakket barnevogn og rulletrappe ikke passer sammen?

God jul til alle..

Det synes jeg godt du kan kræve, det er jo et spørgsmål om sikkerhed?!  

Anmeld

23. december 2010

Molly8

Tullen85 skriver:

God jul til alle..

Jeg har da flere steder set skilte med "barnevogne forbudt på rulletrappen". - Det må der da være en (sikkerheds)grund til!?

Kh Molly

Anmeld

23. december 2010

SHERO

Molly8 skriver:

Jeg har da flere steder set skilte med "barnevogne forbudt på rulletrappen". - Det må der da være en (sikkerheds)grund til!?

Kh Molly

Jah det skulle man da mene, synes heller ikke selv det er helt forsvarligt. Var den tom så var problemet ikke så stort, så vejer den jo ikke så meget,men med oppakning til en uge og barn i er den sgu tung at holde oppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.