Hvor er jeg dog ugidelig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. december 2010

TbCp

Igår aftes slæbte vi vores store luftmadras op i stuen og smed os foran tv'et. Total hygge

Vi sov der så også i nat.... og helt ærligt så er jeg overhovedet ikke kommet videre endnu... ligger stadig på madrassen i nattøj...

Jeg er SÅ ugidelig!

Burde pakke Carstens gaver ind, burde rydde op, burde tage op at træne, burde alt muligt men kan dælme ikke tage mig sammen.

Gaaaaabbbb!

Glædelig jul til jer alle...

og så lige et billede af tøsen, med den gave hun fik af julemanden imorges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

ChatH

TbCp skriver:

Igår aftes slæbte vi vores store luftmadras op i stuen og smed os foran tv'et. Total hygge

Vi sov der så også i nat.... og helt ærligt så er jeg overhovedet ikke kommet videre endnu... ligger stadig på madrassen i nattøj...

Jeg er SÅ ugidelig!

Burde pakke Carstens gaver ind, burde rydde op, burde tage op at træne, burde alt muligt men kan dælme ikke tage mig sammen.

Gaaaaabbbb!

Glædelig jul til jer alle...

og så lige et billede af tøsen, med den gave hun fik af julemanden imorges

Her er vi tre tøser i nattøj stadig vi rydder op og prøver at finde ud af om jeg har husket alt til i morgen hvor det er os der står for juleaften for hele familien

Uhhh sådan en må da have vækket glæde hos den lille prinsesse vores har et keybord med skammel og mikrofon, de elsker det!!!

Anmeld

23. december 2010

Klumpe-dumpe

Jamen for pokker Tina, kan du så lige tage og

NYDE DET!!!!!!

Anmeld

23. december 2010

oo

JAAAAAAA! det lyder ærlig talt som om ferie og julestemningen har overtaget dig GLÆDELIG JUL!!!!

herhjemme går vi også rundt i nattøj og kan ikke tage os sammen til noget som helst

Anmeld

23. december 2010

TbCp

Rose <3 skriver:

Jamen for pokker Tina, kan du så lige tage og

NYDE DET!!!!!!

Jeg nyder det dælme også

Anmeld

23. december 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

JAAAAAAA! det lyder ærlig talt som om ferie og julestemningen har overtaget dig GLÆDELIG JUL!!!!

herhjemme går vi også rundt i nattøj og kan ikke tage os sammen til noget som helst

Jeps! Det var tiltrængt

Anmeld

23. december 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg nyder det dælme også

Fantastisk!!!

Her sidder jeg på job og glor!!!! :(

Anmeld

23. december 2010

sarahb

Det er da dejligt..

Vi er alle 3 i nattøj stadig, farmand er på job og jeg skal ha gjort alt klar til vi skal til jylland i eftermiddag, kan jeg komme igang.. NÆÆÆÆÆÆ... vi når det nok...

Har sat deadline, når isaac sover så skal der ske et ryk

Anmeld

23. december 2010

TbCp

Rose <3 skriver:

Fantastisk!!!

Her sidder jeg på job og glor!!!!

Årh nej hvor trist

Er Malutten så i dp?

Anmeld

23. december 2010

TbCp

sarahb skriver:

Det er da dejligt..

Vi er alle 3 i nattøj stadig, farmand er på job og jeg skal ha gjort alt klar til vi skal til jylland i eftermiddag, kan jeg komme igang.. NÆÆÆÆÆÆ... vi når det nok...

Har sat deadline, når isaac sover så skal der ske et ryk

Vi skal hjem til mine forældre sidst på eftermiddagen, så kan godt trække den et par timer endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.