snevejr - hvor er det slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. december 2010

LotteN

Vi skal ned til min mor idag, VIborg til Fredericia, og har lige snakket med min mor og hun siger sneen flyver rundt dernede og det er rigtig slemt.

Men her i Viborg er der ingenting - ikke så meget som et snefnug.

Så jeg tænkte om jer der bor imellem Viborg og Fredericia ikke lige kan give en update på vejret hos jer, å jeg ved hvad der ventes os på køreturen?

Og tilsidst ønskes I alle en rigtig glædelig jul - håber alle kan komme frem i dette vintervejr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Fru.Ø

Her i Ikast er der heller ikke noget,men hørte at de har lidt problemer i Billund

Glædelig Jul

Anmeld

23. december 2010

LotteN

Fru.Ø skriver:

Her i Ikast er der heller ikke noget,men hørte at de har lidt problemer i Billund

Glædelig Jul

synes det er sjovt at sådan et lille land som DK kan vejret være så forskelligt.

Jo tak skal du have og i lige måde

Anmeld

23. december 2010

LRJ

Vil lige fortælle at det er som at køre på skøjtebane hernede helt fra vejen og til Horsens både på motorvej og landevej..

Anmeld

23. december 2010

betiinsen

vi er sneet inde.. min kæreste kan ikke komme på arb. 30 km væk og jeg kan ikke engang komme ind og købe de sidste julegaver lige nu.. der er ca. 10 km.. håber på vi kan senere..  det sner stadig og fyr helt vildt, vi har nogle steder hvor der ligger næsten halvanden meter hvor det har fyet.. hmm

Anmeld

23. december 2010

Maria Sascha

I Vejle er der sne, og det fyer en del, ligeledes er det rigtig glat, så pas på, kør varsomt... tag evt. afsted i god tid...

Anmeld

23. december 2010

pussepige

Vejene i Fredericia er spejl glatte og der ligger rigtig meget sne..

Anmeld

23. december 2010

Tropez

Bor 15 km fra fredericia på Fyn og jeg kan fortælle at der er temmelig en hel del sne og det blæser som gal selv i nat da jeg kom fra arbejde lå der et godt lag og det var monster glat så kør forsigtig og lad være med at tage chancer

Anmeld

23. december 2010

serinasmor

Fru.Ø skriver:

Glædelig Jul

uh det lyder godt

skal køre til brande imorgen fra aalborg ... og kan se at hvis der ikke er kommet sne hverken i viborg eller i ikast så burde turen gå fint uden for meget snebøvl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.