Opdatering: Mystiske opkald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Anonym trådstarter

Nu har jeg snakket med TDC, og bestilt viderestilling til min mobil... Det er nu rart at få gjort det  de kan ikke se numrene, andet end hvis jeg vælger at melde opkaldene til politiet som chikane, så kan de give en kendelse som gør at de kan se hvilket nummer der bliver ringet fra, og på den måde gøre noget ved det... Men indtil videre så er der bestilt viderestilling, og jeg vil lige ned og finde nogle skilte med en hund, "her vogter jeg"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Snefnug1984

?. hvilken debat er jeg gået glip af?

Anmeld

23. december 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Nu har jeg snakket med TDC, og bestilt viderestilling til min mobil... Det er nu rart at få gjort det  de kan ikke se numrene, andet end hvis jeg vælger at melde opkaldene til politiet som chikane, så kan de give en kendelse som gør at de kan se hvilket nummer der bliver ringet fra, og på den måde gøre noget ved det... Men indtil videre så er der bestilt viderestilling, og jeg vil lige ned og finde nogle skilte med en hund, "her vogter jeg"...

Godt at høre at du nu får en viderestilling.

Kunne de pålægge det med det samme?

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

?. hvilken debat er jeg gået glip af?

Tjek den der hedder mystiske opkald...

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Godt at høre at du nu får en viderestilling.

Kunne de pålægge det med det samme?

Det virker her fra kl 11 - og til en pris af 5 kr. om måneden, så overlever jeg nok lige det!!! Så har jeg både viderestilling, vis nummer og ring gratis til fastnet i weekenden...

Anmeld

23. december 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det virker her fra kl 11 - og til en pris af 5 kr. om måneden, så overlever jeg nok lige det!!! Så har jeg både viderestilling, vis nummer og ring gratis til fastnet i weekenden...

Nåh ja til den pris er det da med at snuppe det. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.