hjælp - sveskevand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. december 2010

morNov2010

Hej allesammen

Min søn på 5½ uge har nu ikke haft afføring i 2½ dag. Han plejer at have afføring 4-6 gange dagligt, så det må man sige er en stor forandring. Der er ikke ændret noget i hans kost, jeg ammer ham stadig fuld tid.

Vi snakkede om, at vi ville prøve at koge nogle svesker, og give ham lidt af vandet, MEN her kommer mit spørgsmål så:

Hvor mange svesker til hvor meget vand, og hvor lang tid skal det koge for at trække nok sveskesaft (eller hvad det nu trækker ud)?????

Hvor meget må han få at drikke? 50 ml? 100 ml?

Kh og rigtig god jul

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Bom

morNov2010 skriver:

Hej allesammen

Min søn på 5½ uge har nu ikke haft afføring i 2½ dag. Han plejer at have afføring 4-6 gange dagligt, så det må man sige er en stor forandring. Der er ikke ændret noget i hans kost, jeg ammer ham stadig fuld tid.

Vi snakkede om, at vi ville prøve at koge nogle svesker, og give ham lidt af vandet, MEN her kommer mit spørgsmål så:

Hvor mange svesker til hvor meget vand, og hvor lang tid skal det koge for at trække nok sveskesaft (eller hvad det nu trækker ud)?????

Hvor meget må han få at drikke? 50 ml? 100 ml?

Kh og rigtig god jul

Mette

Jeg ville ikke begynde og give ham noget.. Når du ammer, er det meget normalt at der går et par dage imellem..

Da min datter var yngre, lavede hun også stort op til 6-8 gange i døgnet, og pludselig fra den ene dag til den anden, så lavede hun ikke i 14 dage..

Så hvis jeg var dig, ville jeg lave cykle øvelser og nusse mave, du kan evt selv drikke lidt sveskejuice, (dog ikke for meget, for du får også lind mave af det) men det går i mælken..

Anmeld

23. december 2010

morNov2010

Tak for svaret.

Der er sket det, at den unge mand åbenbart bare skulle trues med den ækle smag af svesker, for jeg havde nærmest kun lige trykket "send" på indlægget,så lød der et ordentligt brag fra hans lille numse, og en fredfyldthed fyldte hans ansigt .

Endelig kom han af med noget, og sover nu.

Så det var forskud på nytårskrudtet han lige leverede der GG.

Kh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.