det var nu en meget fin dag igår det slet ikke det.
men altså det ligger sådan, at jeg var nede ved min mormor igår, og det meget hyggeligt, så kommer hendes mand ind (ikke min morfar) og han er svagt gående, han går hend og tager sin rolater, og det næste øjeblik falder han om, han falder bag over og slår hovedet. det sker åbenbart en gang i mellem. jeg løb hen for at hjælpe med det samme jo. men mormor kan ikke hjælpe da hun sidder i kørestol og har schlerose (staves) så hun er meget svag.
han kommer op og gudskelov er der olle sket ham noget.
men så igår aftes da jeg ringer til mine forældre for at fortælle, spørg de så om jeg har snakket med min søster, spørg jo så hvorfor, hun er så faldet over på hendes skole, over en kant, og slået sit ene knæ og hendes hoved. ved ikke hvordan hun har det idag for hun sover stadig.
men hvad jeg hørte igår var der ingen ting med hendes knæ og hun havde ingen tegn på det tidspunkt på at hun har fået hjernerystelse. men nu venter jeg bare på hun siger tilbage og fortælle for er bekymret for hende.
snakked med min mor imorges og det sidste de havde hørt var at hun brokked sig over at have ondt i ryggen. men det efter faldet og chokket over det. hun er bare så uheldig,
ville bare ud med det, det så øv det lige op til jul.
Anmeld