Stadig syg, feber og det blir kun værre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

God bedring, Karina. Jeg håber snart det kommer til at gå bedre. Det er allerede en hård omgang du har været igennem, så nu må det gerne gå tjept den rigtige vej!!

Ja sgu:0) jeg ryster helt vildt hvis jeg prøver på at lave noget... Ingen kræfter what so ever.... Men det går vel over igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja sgu:0) jeg ryster helt vildt hvis jeg prøver på at lave noget... Ingen kræfter what so ever.... Men det går vel over igen?

Jeg kan godt forså, hvis du er træt og afkræftet. Det tror da pokker!

Det går helt sikkert over igen, men lige nu kan jeg godt forstå, hvis du er i tvivl!

og god bedring, søde!!

Anmeld

23. december 2010

Jules

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg kan faktisk ikke holde det ud længere!Jeg har hostet i 3 uger og Siden fredag har jeg haft feber en 39-40 stykker...i foregårds var jeg så ved min egen læge (vagtlægen i lørdags), infektionstallet var lidt for højt, så jeg fik antibiotika... Godt så! Men jeg har ikke fået det bedre! I nat havde jeg diarre og opkast... Og idag er jeg mere dårlig end de andre dage!Om to minutter ringer jeg til lægen! De podede for mycoplasma, den skal jeg ha svar påUndskyld hvis indlægget er rodet, min IPhone arbejder ikk så godt sammen med baby.dk

Åh nej da søde... Håber du får det bedre til i morgen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.