Er sneet inde :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. december 2010

susser83

Åh nej, vi er sneet inde, det skal siges vi har en 500m lang privat grusvej. Var ellers stået tidligere op end normalt, da jeg så skulle kom jeg kun rundt om staldhjørnet, så lå der drive efter drive så langt jeg kunne se.....øv øv. Heldigvis har vi traktor med dozeblad så vi skal ikke ud og "skovle", har sendt manden ud og skubbe sne. Så jeg kommer ihvertfald meget for sent på arbejde...endnu mere øv øv.

Knus Sus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

B&J

susser83 skriver:

Åh nej, vi er sneet inde, det skal siges vi har en 500m lang privat grusvej. Var ellers stået tidligere op end normalt, da jeg så skulle kom jeg kun rundt om staldhjørnet, så lå der drive efter drive så langt jeg kunne se.....øv øv. Heldigvis har vi traktor med dozeblad så vi skal ikke ud og "skovle", har sendt manden ud og skubbe sne. Så jeg kommer ihvertfald meget for sent på arbejde...endnu mere øv øv.

Knus Sus

åhh ha stakkels jer men super dejlig i kan komme fri igen så i ikke er spærret inde heldig vis er der ingen sne kommet her i nu

Jule krammer

Anmeld

23. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er helt misundelig. Jeg elsker sne

Anmeld

23. december 2010

Miamaja

Ihh jeg synes det lyder super hyggeligt. alletiders grund iovrigt til at  tage sig fri for arbejde og sidde under dynen med varm kakao

Anmeld

23. december 2010

Bom

Bliv da hjemme sødeste..

Anmeld

23. december 2010

Diana...

Miamaja skriver:

Ihh jeg synes det lyder super hyggeligt. alletiders grund iovrigt til at  tage sig fri for arbejde og sidde under dynen med varm kakao

Anmeld

23. december 2010

susser83

Jge kom på arbejde i morges dog noget forsinket. Men da jeg så kom hjem var jeg sneet ude, måtte stille bilen og gå det sidste stykke.

Knus Sus

Anmeld

23. december 2010

Bom

susser83 skriver:

Jge kom på arbejde i morges dog noget forsinket. Men da jeg så kom hjem var jeg sneet ude, måtte stille bilen og gå det sidste stykke.

Knus Sus

hehe tihi søde, sådan er det og bo på landet..  

Klaus kørte også fast på Kolsnaplundvej og måtte gå tvære mark for at hente traktoren, så kom han hjem med bilen og er nu gået efter traktoren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.