Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Åhhh søde tænker meget på dig... For mig måtte dagen gerne vare i flere dage... Men ønsker dig nu alligevel en glædelig jul...
Åhhh søde tænker meget på dig... For mig måtte dagen gerne vare i flere dage...
Men ønsker dig nu alligevel en glædelig jul...
tak smukke..jeg elsker normalt julen bare ikke i år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A. skriver: tak smukke..jeg elsker normalt julen bare ikke i år
Ved jeg men ønsker dig en dejlig jul alligevel
twinboys skriver: Håber du kommer hjem Rigtig glædelig jul til dig og dine kære Majbritt
Håber du kommer hjem
Rigtig glædelig jul til dig og dine kære
Majbritt
Jeg er endnu ikke kørt,. da motorvejen af lukket pga. havarerede lastbiler
Baagøe skriver: Jeg er endnu ikke kørt,. da motorvejen af lukket pga. havarerede lastbiler
Så du er hjemme idag
twinboys skriver: Ja tænk han er snart 1år og julen er en dejlig tid...næste år går han ikke rundt om juletræet han løber
Ja tænk han er snart 1år og julen er en dejlig tid...næste år går han ikke rundt om juletræet han løber
Jaaaaaaa jubii bliver så spænde
B&J skriver: Jaaaaaaa jubii bliver så spænde
Husk at tage mange billeder
twinboys skriver: Husk at tage mange billeder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa godt du huskede det det er det eneste vi har glemt af pakke
B&J skriver: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa godt du huskede det det er det eneste vi har glemt af pakke
Jamen søde så brug mobilen har den ikke kamera
twinboys skriver: Jamen søde så brug mobilen har den ikke kamera
jamen det er ikke så godt men kunne jo låne min søsters mobil der er jo 12 mega pixel hiihihihihi
B&J skriver: jamen det er ikke så godt men kunne jo låne min søsters mobil der er jo 12 mega pixel hiihihihihi
Ja det må du da så gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128